God Jul alla hundbukefalister

Sv: God Jul alla hundbukefalister

God jul! :D

f_071204m_a8bdc36.jpg

Jättefint julkort!

Julkort07_3.jpg

Julhälsning från Rover och Dentaku! (Tyvärr var den sistnämnda med tillhörande pulka tvungen att beskäras från kortet då hon såg ut att ha druckit alldeles för mycket glögg)

Vi mötte f ö ett travekipage som hade mycket roligt åt att jag var ute och "körde hund".

God Jul & tack för alla svar på de dumma frågor jag ställt under året, och alla tips och intressanta diskussioner som kommit upp! :bow:

Stora julkramar från vavvan, lejonet & mig! :banana:
(och ett extra tack till Cezzan för all hjälp, vi hade aldrig rett ut det utan dig!)

god jul och gott nytt år!

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er... 2
Svar
32
· Visningar
831
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 461
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster. Det finns dock en sak...
Svar
4
· Visningar
514
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 215
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Panik vid dusch
  • Hur lär man sig att leva ensam?
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur