Bukefalos 28 år!

God Jul och Gott Nytt År

Sv: God Jul och Gott Nytt År

kl

Vår knasiga julfamilj


Förra året kunde man minsann bestämma vilka kläder My skulle ha, det var baravatt glömma i år =) Maja somnade såklart, och det här blev det enda fotot där man åtminstone kan ana ett litet leende från My istället för tårar som sprutar...

//Julia
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Härlig bild på familjen!

Mathilda önskar alla God Jul!
julkort.jpg
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Å vilken bra bild! Är det bara jag som aldrig kan så en tvärtydlig bild av mitt monster?
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Å vilken bra bild! Är det bara jag som aldrig kan så en tvärtydlig bild av mitt monster?

Har kanske med åldern att göra?

Förra årets julkort så var E bara 7 månader och satt still där man placerade henne :D
julkort018.jpg


I år såg dom flesta ut såhär alá myror i brallan. ;):
DSC_0163.jpg
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Tack, den är dock tagen med proffskamera och med bakgrund, så det kan ha och göra med det ;). Jag tyckte dock att det var kalasfina bilder du hade tagit :).
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Jättesnyggt kort, har du designat själv? Väldigt välkomponerat och mysig julkänsla, och vilken söt tomte sen! :)

Mitten vad har du för kamera? Jag menar man kan ta skarpa bilder på galopphästar i full fart, så med rätt kamera går det nog att få en skarp bild på din busa också. Jag tycker andra bilden var bättre än den första, just för att den är skarpare.
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

kl

Vi har oxå en knasboll som vägrar sitta still och som gör olika miner på alla bilder så vi tog ett kort som verkligen visar Rasmus 2 års personlighet.. :D

God Jul alla!!

raffe1.jpg
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Ja så är det ju - så fort hon ser kameran så skall hon springa fram och se kortet, så jag hinner inte knäppa :D.
När vi tog korten ovan låssades jag ramla på golvet och maken tog kort... så hon gillar slap-stick tydligen :D
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Tja, men min kamera HAR jag tagit mycket hästbilder, hästar som hoppar över hinder och de blir jätteskarpa. Det är bara monsterbarnet den inte klarar :D. Skämt åsido så är nog problemet inte att hon rör sig utan att fotografen gör det, för att hänga med henne.

Har en Nikon D70. Trotjänare :love:. Och ett bra objektiv, och en extern blixt jag just skaffat. Så jag skall bara lära mig fota nu så :angel:
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Aha men det verkade ju vara ett bra trick att slänga sig pa golvet :D nästa jul är hon säkert lugnare ;)
 

Liknande trådar

Kultur Önskar er alla en god och fröjdelig jul och tack för det gångna året. God jul till dig ochså Gunnar 😀
Svar
4
· Visningar
371
Senast: dobbis
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 186
Senast: Acto
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
22
· Visningar
1 014
Senast: Capybara
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 695

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp