Bukefalos 28 år!

God Jul och Gott Nytt År

Sv: God Jul och Gott Nytt År

Haha såg att mitt kort blev tråddödaren senast ;) så väntar ett tag med mitt bidrag då hehe

Sist var det nästan omöjligt att få C att stå still, och blir nog inte lättare i år! :eek:
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Haha bidragande orsaken var nog att du postade på självaste julafton, så vänta inte så länge i år ;)
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Kl

Jag röstar på 9an, den är jättefin!

Jag tänkte sno en idé som jag läste om i en annan tråd här på buke, får se om jag orkar sätta en pepparkaksdeg ikväll. De hade ingen malen nejlika i affären och det är sjukt svårt att mala själv.
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

alla: 10an är sambons favorit, jag gillar 8an, ljuset blev så "juligt".
10an är riktigt fin tycker jag också, lite annorlunda.
Vi får väl ta ett av varje så alla får olika :D
Det grämer mig att bilden där hon ligger ner bara var en plojbild, för om hela hon hade varit med hade den varit klockren, så himla typiskt henne :)
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Sist var det nästan omöjligt att få C att stå still, och blir nog inte lättare i år! :eek:

Hur många kort tror du jag tog?
svar: 67:D
Då var det altså dessa som blev bra....

Jag tycker allmänt det är omöljigt att ta kort på henne nu, antingen fular hon sig bara eller så vill hon inte. Denna gången var det kulorna och glittret sm var betydligt mycket roligare än mig...
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Här vårt julkort :)

Kille på 12 tycker väl det är sådär och va med på julkort men han gjorde det med lite övertalning :angel:

DSC_0166.jpg
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Det sista var bäst :)
Nä, men jag tycker det där hon är på väg av stolen och lutar huvudet mot stolen är sötast.

Här får vi se om det blir några julkort iår, två tidigare år har jag tagit kort och skrivit ut men sen har dom inte kommit längre. Känns som en stor utmning att få en 2,5 åring som älskar kameran och en 1-åring som inte är still 1 sekund att fastna på bild samtidigt.
 
Senast ändrad:
Sv: God Jul och Gott Nytt År

De var jättefina allihop!!! Det fanns ett par kort jag inte skulle välja men annars var det supersvårt att välja. De jag fastnade för innan jag läste vad alla andra tyckte var 3:an och 7:an. Men även ditt förslag och din sambos var jättefina. Ja, det är ursvårt!

Ska se om jag lyckas få till något kort som duger till julkort. Jag har nog hittills knappt aldrig lyckas fota dem så båda ser normala ut. Blir William bra så ser Alicia konstig ut och tvärtom. Frågan är om jag får dem till att sitta still överhuvudtaget...
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

kl
Alltså.. Jag funderar på att göra julkort till min och sambons föräldrar, med vår dotter på. Men blir det konstigt om vi inte kör ett "tomte/vinter-julkort"?
Jag funderar på att använda den här bilden:
6375490143_449060b1cc.jpg
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Nej det var väl en rolig grej tycke jag. Det går ju lägga till en kommentar typ "nästa år komer med en rasande fart" eller "tiden går fort när man har roligt" eller nåt :D

kl

Ikväll ska vi ha lottdragning mellan 4,9,10. tack för era svar, det är så svårt att välja själv när man tycker flera är fina så då behövs lite hjälp :D
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

*kl*
Tror detta blir årets kort. Superbrusig, men datorn med photoshop har pajjat.

32813751.jpg
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Jag har ps, om du vill kan jag fixa den åt dig.
Så har jag nåt och göra när sambon kollar fotboll ikväll :p
 

Liknande trådar

Kultur Önskar er alla en god och fröjdelig jul och tack för det gångna året. God jul till dig ochså Gunnar 😀
Svar
4
· Visningar
371
Senast: dobbis
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 186
Senast: Acto
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
22
· Visningar
989
Senast: Capybara
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 695

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp