Bukefalos 28 år!

God Jul och Gott Nytt År

Sv: God Jul och Gott Nytt År

Delvis kl

Vad roligt att det kommit in fler bilder!
Och ja, vad tacksamt det är att ha en 6-månaders, blir nog värre nästa år :D
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

*kl*

Jättefina julkort ni har allihop! Det kan ju liksom inte bli annat än fint när barnen är med!

Här kommer ett julkort från oss. Vi försökte fixa ett där han hade tomtedräkt men det blev inget bra. Så det fick bli ett pulkakort i stället!

julkort2.jpg
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Det verkar inte fungera att direktlänka till bilden så att den syns direkt här.

Kan det vara för att det är en gif-fil?
spacer2.gif
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

God Jul från oss också!

DSC_43383800.jpg



Mitten: Vad duktig du är på att scrapbooka! (Heter det så?)
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Å tack :)
Fast nu vill dottern (2,5 år) vara med och pyssla, så det blir ganska korta snabba saker, jag hinner inte göra något avancerat, bara lite klipp-å-klistra :)
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Nu är det ju snart jul igen (!!) och jag puttar därför upp min gamla tråd i hopp om att få se fler julkort på barnen :)
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Jag fotade Moa i lördags, men kan inte bestämma mig för vilket jag ska ta!

Här är ett av alternativen

380402_10150363399876050_684896049_8732669_373925873_n.jpg
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

jag vet inte om ni kan se bilderna, men här finns resten och jag behöver valhjälp! En del bilder är kanske inte så himla "bra" men de speglar Moa så himla väl!
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Jag ser också bara en bild? :)

Men den bilden var ju jättefin. Vi kommer lämna vårt bidrag sent i år, är mitt i flytten och själva julstämningen vill inte heller infinna sig .
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

KL

Vilken härlig tråd :)
Men gissa om jag fick hicka när jag såg att den redan hade tre sidor :eek:
"Herregud har så många redan hunnit göra sina kort"!! Haha skönt att se att det var en tråd fr förra året.
Återkommer med vårat bidrag när vi fått till ngt som kan liknas vid ett julkort :p
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Nej jag kan inte se :( Står att länken inte fungerar eller så har jag inte behörighet, eller ngt i den stilen står det.

Ta båda korten :)
 

Liknande trådar

Kultur Önskar er alla en god och fröjdelig jul och tack för det gångna året. God jul till dig ochså Gunnar 😀
Svar
4
· Visningar
371
Senast: dobbis
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 186
Senast: Acto
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
22
· Visningar
1 048
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 695

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Vilken ras passar mig?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp