Gödelstack

Fillifjonkan

Trådstartare
Ska bygga en lösdrift i hagen och ta hem hästarna och bygga ett par tillfälliga boxar i ett av garagen. Nästa sommar ska vi bygg nytt stall. Hur gör jag nu med gödelstacken? Det kommer ju inte att bli några större mängder då de ska gå ute men måste jag ändå gjuta en platta? Givetvis ska jag ordna en ordentlig platta nästa sommar men är det ok att ha det "sporadiskt" så länge?

Sv: Gödelstack

Det är något du behöver kolla med din kommun, eftersom regler och krav skiljer sig åt för olika delar av landet.

Liknande trådar

Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 017
Hästmänniskan Jag har ett dilemma som jag kanske kan bli klokare av med hjälp av er. Drömmen är en egen liten gård med välplanerad lösdrift. För att... 2
Svar
30
· Visningar
2 853
Senast: ako
·
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 503
Senast: WildHorse
·
R
Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon... 2
Svar
23
· Visningar
2 397
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka