Bukefalos 28 år!

Göingeritten

G

Goingeritten

Nu är det 2månader kvar till Göingeritten med SM går av stapeln, vilka här kommer deltaga i tävlingen??

Cilla
 
Sv: Göingeritten

Jag och Ferrari kommer delta i SM 160 km :)
 
Sv: Göingeritten

Kommer att delta? Det vet man aldrig när det gäller hästar.
Jag planerar att komma med Robin Hood. (Peppar, peppar ta i trä)
L
 
Sv: Göingeritten

Kommer att delta? Det vet man aldrig när det gäller hästar.
Jag planerar att komma med Robin Hood. (Peppar, peppar ta i trä)
L

Absolut, mycket bättre formulerat. Naturligtvis menar jag ju så:)

Hoppas det går som planerat!! Välkommen!!
 
Sv: Göingeritten

Jag & min bästa Hestia kommer (om inget oförutsett händer) att deltaga i CR 50 km - ser verkligen fram emot det!

50455_1284629837.jpg
 
Sv: Göingeritten

Ja, det blir prispengar några klasser. Banorna ska också bli snabbare, bla genom färre stigar.
 
Sv: Göingeritten

Är det någon som vill bli fottade så ska jag försöka va på plats ;)
Skriv PM om vi vill att jag ska fota er :)

Hjärtligt välkomna :laugh:
 
Sv: Göingeritten

Jag gillar stigar ;) Men så rider jag i låga klasser också.

Nu är startlistorna ute. Ska vi tippa lite, på medaljerna? Mitt tips är Maria H-E/ Nadir, Annelie Eriksson/ Dahle och Ella Lindblom/ Pioro Ganze :)

Lycka till allihopa, må bästa ekipage vinna!
 
Sv: Göingeritten

Jag gillar också stigar, och tycker det är synd om det är så att kvaltempona till mästerskap gör att arrangören ska ha snabba banor. Isåfall är det enkelt, ordna tävlingar på travbanorna.
 
Sv: Göingeritten

Vilken bra karta!
Precis så ska de se ut! Allt på samma papper, både ridvägar, hinknissevägar och allt! Dessutom är banorna iritade med genomskinlig färg, så man ser om man ska rida på stig eller på grusväg!
Bra jobbat, arrangörer!

http://www.glimmarf.se/images/160km.pdf
 
Senast ändrad:
Sv: Göingeritten

Folk brukar skylla på det. Men jag tror det är fel taktik, i så fall.
Men jag tror inte de här tätryttarna har för avsikt att dra ner på nåt tempo, mer vinna eller försvinna, snarare.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter I höst går lag-SM i Working Equitation av stapeln på Gislaveds-Anderstorps Ridklubb i Småland. I höstas tilldelades ridklubben pengar...
Svar
0
· Visningar
190
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter I sommar kommer lag-SM i distansritt att ingå i SM-veckan för första gången. Mälardalens distansryttarförening arrangerar distansritten...
Svar
0
· Visningar
134
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Nerikes Distansryttarklubb arrangerar Folksam lag-SM i distansritt. Rejält med backar och varmt väder väntar deltagarna i helgens...
Svar
0
· Visningar
342
Senast: Gunnar
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp