Golden stripe filtar..

Ava22

Trådstartare
Hur tvättar ni dem? Tror inte min är helt äkta, då den inte heter golden stripe. Men det känns som om det är mkt ull i.
Hästen är såld o jag gillar filten, tänkte ha den i sängen, men den behöver tvättas..:angel:

Sv: Golden stripe filtar..

tvätta så kallt som möjligt och sträck när den är blöt innan du hänger den.. kan bli tungt så en kompis kan vara bra att ha till hand..

dock brukar man aldrig få ur alla hästhår så att ha i sängen är inte att rekommendera, dock superbra att ha som extrafilt i bilen om man skulle vilja sova där :idea:

Bra intiativ att starta en sånn här tråd. Jag behöver nämligen också tvätta min filt :D . Dock ska jag inte ha min i sängen :p

Då klarar du dig med en fintvätt i den vanliga maskinen... Finns speciellt tvättmedel för ull...

Liknande trådar

Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 442
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
646
Senast: Honey07
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
881
Senast: Lisen82
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 221
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka