Golden stripe

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare TheDot
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 3 063
Sv: Golden stripe

Centaur skrev:
Jo jag har en själv, haft i mååååånga år. Men den är ju egt inte särskild snygg. :p Mest nåt man köpte för att en sån skulle man ha... :angel: Kan tänka mig snyggare färger än gul-röd-svart. Den är ju varm och toppen på vintern men skulle nog hellre köpa en hel färg. Finns dom inte i hela färger längre?

Inte snygg???! :mad: Vad är det du säger??:eek: ;)

Jag är alldeles nerkärad i golden stripe filtarna :love: . Har faktiskt önskat mej en sån i julklapp :p. Har en grå yllefilt med några svarta ränder som har hängt med i lite väl många år och blivit utsatt för det mesta så den behöver bytas.

Ska försöka inhandla ett sånt i skritttäcke också, när julklapps och jobbpengarna kommer.:banana: :bump:

Sv: Golden stripe

Håller med, jag tycker dom är superhärliga! Visst, det verkar inte som om att det finns i t.ex. Marinblått osv. och det är väll lite synd att inte gör det. Men den klassiska gula med röd/svarta rönder på smälter in för jäkla bra på t.ex. min fux tycker jag. Dessutom är dom ju bara supermysiga alltså!!! :love:

Liknande trådar

Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
463
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 771
Senast: Sezziyanen
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 839
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattmat i mousse-form
  • Hönstråden II
  • Diskbråck