Golv - vilken playwood

Sv: Golv - vilken playwood

Å vad du är smart:idea: Jag tänkte inte så långt:angel: hehe, ibland är inte alla tomtar hemma där uppe

Ringde tillverkaren, Thule, dom sa att dom använder något som heter Wiraskiva 21mm, då dom är gjord för tryck på små ytor, som tex hästhovar. Ringde sedan Beijers men dom hade ingen såna. Karosseriplywood hade dom men endast 12mm.

Ringde tillverkaren, Thule, dom sa att dom använder något som heter Wiraskiva 21mm, då dom är gjord för tryck på små ytor, som tex hästhovar. Ringde sedan Beijers men dom hade ingen såna. Karosseriplywood hade dom men endast 12mm.

Ja eller wira, den är mönstrad på ena sidan.

Ok! Så karosseriplyfa går att använda då? att plyfa kan vara så förvirrande;)

Liknande trådar

Utrustning Funderar på att byta transport Stora frågan vad får man för en Värmlands vagn, Gaupen H2-1200 Enkelaxlad från 2013 Inget fel på...
Svar
5
· Visningar
402
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 110
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Jag har en sadel jag vill ska bli mörkare och har läst att man kan använda paraffinolja till det. 1. Går det bra att använda på en...
Svar
2
· Visningar
268
Kropp & Själ Jag tenderar att köpa städutrustning med samma ambition och resultat som jag köper träningsutrustning till mitt hemmagym. Men...
Svar
2
· Visningar
219
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skrotvärde bil
  • Att lämna i smyg
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur