Göra egen fransgardin?

Sv: Göra egen fransgardin?

får man fråga varför du vill göra en egen? Det finns ju i alla färger att köpa. Verkar lättare... Men det är bara min åsikt!

Därför att jag vill ha en i rätt färger. Den ska vara blandad svart, grå och rosa och kanske vit och jag har inte hittat någon sådan :)

Försök hitta en i vit bomull och färga? Man kan iofs färga syntet också, men det är ju lite vanskligt.

Med tanke på att fransarna lätt tovar ihp sig,så skulle jag satsa på något glattare snöre!
Jag har en köpefransgardin,och det är glatta snören i den!Och dom tovar inte ihops sig,bara att skaka lite lätt!

Liknande trådar

IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
983
Senast: Mirre
·
Hemmet Om man ska göra egen tvål av tvålmassa men saknar tillräckligt många silikonformar (detta ska vara en gruppaktivitet): vad kan man...
Svar
7
· Visningar
491
Senast: Stinaelin
·
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 757
Senast: SaraXX
·
Hemmet Dokumentförstörare för hemmabruk - vad har ni för erfarenheter? Tips på nån prisvärd som ändå funkar bra, inte överhettar efter tre...
Svar
4
· Visningar
248
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hönstråden II
  • Vilken hundras?