Göra egen hemsida, olika gratisalternativ?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Zora
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 064
Z

Zora

Hjälp en stackars sate som inte alls kan särskilt mycket om detta. Har funderat länge på att ha en egen liten hemsida som många andra har. :) Jag har förstått att man antingen kan betala för det eller så finns det gratisalternativ. Det enda gratisalternativet jag känner till är spray. Är det något ni rekomenderar att använda eller finns det något ni anser vara bättre?

Passagen finns också.
De har ingen hemsidebyggare, så du får bygga själv.
Filerna laddas upp med ftp-program, det finns ingen webftp (som det gör på de flesta andra gratisställerna).

Passagen, Geocities, Brinkster är de jag kan komma på som är gratis.

Kolla upp om det ingår gratis hemsideutrymme med ditt internetabbonemang. Att använda sig av av det brukar vara enklast och dessutom reklamfritt (!)

freewebs som nämndes i föregående inlägg är mycket bra. det är reklamfritt och gratis. dock får du bygga sidorna med hjälp av html (alltså ingen sidbyggare ála klipp-och-klistra) :)

Tack för era svar! :bow:

Jag har hört en del om html och tycker det verkar lite knepigt, men å andra sidan kanske det är kul att lära sig om man lyckas. Ska kolla runt bland era förslag och se om jag hittar något jag kan bemästra. :)

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 838
Senast: Badger
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
751
Senast: Jeps
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
12 194
Senast: monster1
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
724
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka