Göra en fil av flera

Basilika

Trådstartare
Jag har problem med min mp3-spelare, den lägger inte mina musikfiler i den ordning jag vill.

Vet någon om något program som kan göra en stor fil av flera filer, alltså sammanfoga, med samma filändelse (mp3)?

Sv: Göra en fil av flera

låter inte riktigt logiskt.. Standard på en sån spelare är att antingen sortera på namn eller i den ordning man lägger in de på spelaren..

så den låt du vill ha först lägger du in först helt enkelt.. kanske funkar på din också :idea:

Det går förstås, men det är jobbigt och du kommer inte att kunna växla låt.

Klura ut hur den sorterar dem, om det verkligen inte går att styra ordningen på annat sätt kan du ju testa att numrera filerna.

01fjantigartistA
02fjantigartistB
03...

Jag har provat att lägga in en låt i taget, i den ordning jag vill ha dem. Den tar ändå i en konstig ordning som jag inte förstår.

Elftor:

Jag har funderat på att byta filnamn men det är ett hästjobb på alla mina filer som jag ska ha till min powerwalk. Därför gör det inget om det är en stor fil!

Eller vet någon något som man snabbt och enkelt kan byta namn på filer?

hah. jadu. du har den inte på shuffle då? :p

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 753
Senast: Happimess
·
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
629
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 562
Senast: __sofia__
·
IT & mobiler Hjälp, please. Jag håller på med ett litet, väldigt simpelt projekt i iMovie och ska nu lägga till musik. Jag skaffade konto på...
Svar
2
· Visningar
299
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka