Göra fonten mindre?

bettysmatte

Trådstartare
Vi blev tvungna att köra om datorn eftersom vi inte kunde få bort Spywaret:(. Nåja, vi hade säkerhetskopierat allt till den externa hårddisken för bara några veckor sedan, så det var ingen större katastrof egentligen. MEN nu är fonten, och hela alltet egentligen, tillbaks till att vara superstor! VAR någonstans är det som man ändrar tillbaks detta?

Sv: Göra fonten mindre?

Vette sjutton om det är det ändå:confused:? Nu har jag gjort så, men det känns som om det bara finns TVÅ lägen - jättestort och pyttesmått... Kan det vara något annat som ska ändras?

Det går ju iofs att ändra textstorlek i webbläsaren också. Så att texten på hemsidor blir större eller mindre. Brukar finnas under View(Visa) > Text size(Teckenstorlek).

Svårt att svara på vad som kan hjälpa när man inte vet var texten har blivit större :)

ALL text, och alla ikoner på skrivbordet, har blivit större. Det måste vara något slags default för min dator för jag kommer ihåg att det var så när vi först skaffade den. Men jag kan leva med pyttesmått. Det är värre när det är så stort att man får scrolla i sidled vad man än ska titta på:crazy:....

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag brukar åka på en förkylning ungefär en gång om året (kanske lite oftare? senaste gången innan denna var i augusti förra året). Men... 2
Svar
37
· Visningar
1 209
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
743
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 985
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 691

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka