Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi blev tvungna att köra om datorn eftersom vi inte kunde få bort Spywaret. Nåja, vi hade säkerhetskopierat allt till den externa hårddisken för bara några veckor sedan, så det var ingen större katastrof egentligen. MEN nu är fonten, och hela alltet egentligen, tillbaks till att vara superstor! VAR någonstans är det som man ändrar tillbaks detta?
Du vill antagligen höja upplösningen
Högerklicka på Skrivbordet, välj Properties(Egenskaper), gå till fliken Settings(Inställningar) och ändra i skjutreglaget Screen resolution(Skärmupplösning) till exempel till 1024 x 768.
Vette sjutton om det är det ändå? Nu har jag gjort så, men det känns som om det bara finns TVÅ lägen - jättestort och pyttesmått... Kan det vara något annat som ska ändras?
Det går ju iofs att ändra textstorlek i webbläsaren också. Så att texten på hemsidor blir större eller mindre. Brukar finnas under View(Visa) > Text size(Teckenstorlek).
Svårt att svara på vad som kan hjälpa när man inte vet var texten har blivit större
ALL text, och alla ikoner på skrivbordet, har blivit större. Det måste vara något slags default för min dator för jag kommer ihåg att det var så när vi först skaffade den. Men jag kan leva med pyttesmått. Det är värre när det är så stort att man får scrolla i sidled vad man än ska titta på....
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...