Göra om photoshopformat

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare SanchoPancho
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 816
S

SanchoPancho

Hur gör jag om jag har en bild i photoshop, i PSD-format och vill göra om den till vanligt format så jag kan använda filen, lägga upp den utan att öppna den i photoshop? En JPEG-fil.. Hjälp!

Sv: Göra om photoshopformat

du väljer spara som /save as och väljer sedan under där du fyller i namn vilket format du vill att den skall sparas i.

...men glöm inte att du först måste ha lagt ihop den till ett enda lager innan du "sparar som".

välj format när du sparar. det finns massa olika :D

varför inte spara för web så slipepr man lägga samman lagren

Hermelin skrev:
...men glöm inte att du först måste ha lagt ihop den till ett enda lager innan du "sparar som".

Det tror jag inte behövs, däremot blir det ju automatiskt ett lager om du sparar från tex psd till jpeg....

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 292
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
997
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Jag drunknar i skärmtid; jobbar framför en skärm hela dagarna, slösurfar ledig tid på jobb och hemma. Nu känner jag att det räcker...
Svar
5
· Visningar
444
Senast: nullo-modo
·
IT & mobiler Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Svar
13
· Visningar
382
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka