Göra om till bildformat?

Jenka

Trådstartare
Gjorde inbjudningar till dotterns namnfest och insåg att det skulle vara perfekt att få de framkallade när jag ändå ska beställa massa kort. Finns det något sätt att få ppt eller PDF till bildformat?

Gjorde inbjudningar till dotterns namnfest och insåg att det skulle vara perfekt att få de framkallade när jag ändå ska beställa massa kort. Finns det något sätt att få ppt eller PDF till bildformat?
Googla pdf to png, första resultatet som kommer upp har jag använt och tyckte att det funkade bra.

Alternativet är om det går att spara i jpg eller png direkt i programmet? Vet att det går i Publisher u alla fall. :)

Googla pdf to png, första resultatet som kommer upp har jag använt och tyckte att det funkade bra.

Alternativet är om det går att spara i jpg eller png direkt i programmet? Vet att det går i Publisher u alla fall. :)
Tack! Ska kika när jag kommer hem. I programmet (kört open office) verkar det inte gå.

Om de som framkallar kan ta mot pdf-filer (och jag tror de kan det) är det mycket bättre att inte konvertera för utskriftskvaliteten på bilden försämras när man gör om till ett "bildformat".

Om de som framkallar kan ta mot pdf-filer (och jag tror de kan det) är det mycket bättre att inte konvertera för utskriftskvaliteten på bilden försämras när man gör om till ett "bildformat".
Det verkar inte gå att lägga in PDF :(

Antar att du inte gjort inbjudningarna som pdf från början?
Kolla om du kan spara som jpg i ursprungsfilen :)

Ppt går att spara som bild!

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
560
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 146
Senast: Cattis_E
·
Fritid Insåg när jag tog fram mitt trangiakök att jag glömt hur man sätter ihop det. Eller ja, det jag brukade använda är inte likadant som...
Svar
18
· Visningar
615
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
880
Senast: Raderad medlem 142658
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka