Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Googla pdf to png, första resultatet som kommer upp har jag använt och tyckte att det funkade bra.Gjorde inbjudningar till dotterns namnfest och insåg att det skulle vara perfekt att få de framkallade när jag ändå ska beställa massa kort. Finns det något sätt att få ppt eller PDF till bildformat?
Tack! Ska kika när jag kommer hem. I programmet (kört open office) verkar det inte gå.Googla pdf to png, första resultatet som kommer upp har jag använt och tyckte att det funkade bra.
Alternativet är om det går att spara i jpg eller png direkt i programmet? Vet att det går i Publisher u alla fall.![]()
Om de som framkallar kan ta mot pdf-filer (och jag tror de kan det) är det mycket bättre att inte konvertera för utskriftskvaliteten på bilden försämras när man gör om till ett "bildformat".Gjorde inbjudningar till dotterns namnfest och insåg att det skulle vara perfekt att få de framkallade när jag ändå ska beställa massa kort. Finns det något sätt att få ppt eller PDF till bildformat?
Det verkar inte gå att lägga in PDFOm de som framkallar kan ta mot pdf-filer (och jag tror de kan det) är det mycket bättre att inte konvertera för utskriftskvaliteten på bilden försämras när man gör om till ett "bildformat".
Synd!Det verkar inte gå att lägga in PDF![]()
Går inte i open office men värt att testa PowerPoint på annan dator då kanskeAntar att du inte gjort inbjudningarna som pdf från början?
Kolla om du kan spara som jpg i ursprungsfilen
Ppt går att spara som bild!
Det går i ”vanliga” powerpoint iaf! Testa det!Går inte i open office men värt att testa PowerPoint på annan dator då kanske