Gosegubben igen då........

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare stally
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 1 543
Är också på Gävle imorgon, (utan häst) Vem har du till start? håller en tumme för er. :banana: :banana:

Oops :o Hade för bråttom (ivanlig ordning) såg namnet nu. Då vet jag vilka jag ska kolla in.

Du måste oxå komma å hälsa på oss!! :)

En Minihoppsbuketräff kan vi kalla det!!!!! :bump:

Alla får ursäckta om man är grön i ansiktet och onåbar..... :p

Men dra dig inte hälsa på mig endå!!!!!!!! :D

Det måste ju vara lätt att hitta dig då. Eller ? det kanske finns flera gröna på stallbacken imorgon. :rofl: :rofl:

Det skall isåfall vara om du förväxlar mig med några strandade UFON :bump: :bump: :bump:

Jag hade inte tänkt avslöja det, men när jag jobbade på travet blev jag helt övertygad om att det finns UFON på Gävle. Tala inte om det för någon. :rofl: :rofl:

Appropå UFON,kände vi oss som när hästen började "passa"
bakom startbilen så blev det galopp! :cry:

Vi hade helt enkelt "lättat" honom för m.k.t.

Han gick dock 14,3 n.rekord,och var totalt oberörd efteråt ,gubben jagade inget och loppet var för kort för att han skulle hinna ikapp,han var dock inte sist.

Han var totalt oberörd efteråt och förra tränarn sade att han aldrig sett honom så fin,så nu är det bara pån igen.

O gud vilken god och rolig kompis han är!!!Clownen alltså!!
:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Liknande trådar

R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 639
Senast: julgrisen
·
Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
836
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ett behov av att få ventilera den här händelsen och som synes i texten nedan så är de individerna jag skulle kunnat ventilera...
Svar
18
· Visningar
1 783
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 087
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka