gotlandskanin

NagelacksBeroende

Trådstartare
finns det någon som har det?

jag har en underbar :love:

här kommer bilder på honom :) tiger heter han ^^

imag0103_orig_SE.jpg

imag0099_orig_SE.jpg

imag0109_orig_SE.jpg

:love: visst är han söt? :)

Sv: gotlandskanin

jag har en kanin som ser nästan lika dan ut som din fast där det är ljust är det brunt, lite kul :D ska se om jag har nån bild :D rätt kass bild men du ser lite iallafall.

99583959094b929b00131377f4df1018.jpg

Exit, pappa till kaninen här nedan, förmodligen en gotlandskanin
Exit2.JPG

Pim, om pappa Exit är gotland så är hon 50% iaf, mamman är nån slags hermelin/dvv korsning
Pim3.JPG

Pepsie, en kompis kanin, är 25% gotland men ser ut som en renrasig med hängöron :D
Pepsie1.JPG

Ramlösa, mamma till ovan, 50% gotlands
Raml%F6sa4.JPG

Snurran, 50% gotland, mamman är gotland
Snurran3.JPG

Jag köpte en renrasig Gotlandskanin till min syster i födelsedagspresent en gång, men den blev helt galen. Till slut kunde hon inte sticka in näven i buren för då anföll han.:crazy: Så den fick dom slå ihjäl..:( Vet inte om det är nåt speciellt med just gotlandskaniner att bli agressiva, men jag har aldrig hört talas om en sån arg kanin förut.:confused:

det är nog inget speciellt just med rasen.. utan endel individer är kanske mer aggressiva än andra :p
den kanske hade något fel i huvudet..?

Pepsie, Pim och Snurran har ett jäkla humör till vardags :angel: men dom är absolut inte genomelak så att dom har nått fel inte, kvinnliga hormoner :D

Jo, nåt sorts hjärnfel måste han ju ha fått, stackarn. Han var så galen så han fick heta Rambo...:crazy: :cool:

Liknande trådar

Övr. Djur Stör mig på jordbruksverkets förslag på nya kravmått för djur. Går de igenom kommer det innebära slutet för småskalig djurhållning. 11 12 13
Svar
248
· Visningar
10 903
Senast: Efwa
·
R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
1 182
Senast: hastflicka
·
Övr. Djur Jag har visst blivit med en liten larv av något slag efter att jag köpte några miniplantor från Blomsterlandet. Har sett spåren av den...
Svar
8
· Visningar
846
Senast: Scandi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Buke är som livet självt, det går vidare och åsikter ventileras, sorg och glädje delas :love: För mig har Buke varit en stor tröst de...
Svar
0
· Visningar
728
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka