Gott nytt år :) !!

Sv: Gott nytt år :) !!

21a41e69-6243-4350-b346-971328dedf02_zps7da5166d.jpg


*tiotecken*
 
Sv: Gott nytt år :) !!

Nej tyvärr bara en 6 mån dvärg.Men jag älskar henne ändå :love:

:o

Men till mitt försvar så ser hon valpig ut och var liten :p Inte riktigt rätt på öronen, men jag vet ju att dobbisar kan se spökiga ut som valpar! :D

Jag har aldrig haft en dvärg, bara den stora varianten :love:
 
Sv: Gott nytt år :) !!

:o

Men till mitt försvar så ser hon valpig ut och var liten :p Inte riktigt rätt på öronen, men jag vet ju att dobbisar kan se spökiga ut som valpar! :D

Jag har aldrig haft en dvärg, bara den stora varianten :love:

Detta är min nr 2 dvärg,den förra bodde ihop med mig o 4 dobbisar slutet av 80 talet - 97
Jag har ju fött upp den riktiga storleken förut :love: men nu är jag för gammal o lat för att vara på Bk 6-7 dagar i veckan och tävla nästan varje helg från mars-nov.:o
 
Sv: Gott nytt år :) !!

Har du hört talas om mannen med en dobbis, en pitbull och en chihuahua? Koll in dem på You Tube (dobbisen heter Ramsey), helt underbar hund!

Du får rekommendera en bra uppfödare åt mig :D

Sorry för OT, kunde inte låta bli, dobbisar är ju så underbara! :love::love:
 

Liknande trådar

Hemmet Efter många år och turer med kommun, länsstyrelse, domstol osv så har vi äntligen fått klartecken att bygga hus. Spännande, och...
Svar
11
· Visningar
922
Senast: Luff
·
Tjatter Jag ligger ofta på soffan och lyssnar på musikvideos på youtube i datorn. Ibland pausar uppspelningen, eller så är det för mycket reklam...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 300
Senast: Habina
·
Skola & Jobb Har ni det jobb ni vill ha eller hade ni önskat ett annat? Vad är det bästa med ert jobb? Hade ni fortsatt att jobba om ni varit...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
4 046
Senast: starcraft
·
Mat Jag ska koka rabarbersaft och eftersom tidigare försök inte blivit särskilt bra tänkte jag prova nåt nytt recept. Men vilket? Jag hittar...
Svar
7
· Visningar
446
Senast: Kratus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Diarré
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp