JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Katt
Trådstartare
Trådstartare
Galore
Startdatum
Startdatum
31 Dec 2007
Svar
Svar
2
Visningar
Visningar
684
nu när nya året är påväg vill jag tacka för alla bra tips jag fått från forumet. är väldigt imponerad av alla kunskaper och alla bra förklaringar. Så gott nytt år önskar:
Muppi
Fluffi
och mej
Sv: Gott nytt år!
Tack och Gott Nytt År!
Önskar jag och nuvarande akuthemskatten Pärla
:
Sv: Gott nytt år!
kl
gott nytt år önskar jag och mina 3 jourhemsmissar
bebisarna:
(trivs bra inomhus, eller vad tror ni?
)
mamma:
Övr. Katt
Våra katter vägrar äta blötmat och därför behöver jag hitta ett torrfoder som är okey.
Vi har provat SMAAK Cat Adult Sterilised Kyckling...
Övr. Katt
Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna...
2
Övr. Katt
För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Katthälsa
Hej! Min 16 årige hane har hypertyreos (bra T4 värde nu m h a medicin Apelka vet) samt så har han jättemycket artros, särskilt i...
Handdukar
Hemmet Självklart bör man lämna handdukarna till second hand hellre än kasta om de är fina, men det är inget argument i sig självt för att köpa...
Thaliaste
3 minuter sedan
Smart watch
IT & mobiler Är det stora skillnader på nyare och äldre varianter? Förutom batteritid då såklart. Tänker om man inte får alla funktioner på en äldre?
CFrisk
6 minuter sedan
Vad lyssnar du på? II
Svar: 1 880
Visningar: 80 232
Allmänt
Oseriös avel 2023
Svar: 1 913
Visningar: 186 554
Hund
Somna in hemma
Hundhälsa Haft hund hela livet och sett ett stort antal hundar passera genom åren egna, bekantas och släktens. Typ ett fall av "stillsamt somna...
Bulldoozer
Idag kl 04:30
Svar: 24
Visningar: 1 243
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Vincent har fått en fästing som absolut inte vill ut. Den sitter jättedjupt och hårt, nu är han dessutom helt less på mina försök att få...
geting
Idag kl 01:05
Svar: 1 410
Visningar: 86 905
Hund
WE-tråden
Övr. Grenar Väderprognosen för imorgon 🙄. Vilken tid tror ni jag startar? Naturligtvis dressyren vid 13 och tekniken vid 14ish. Förra året red vi i...
Fiorano
56 minuter sedan
Svar: 709
Visningar: 62 349
Grenar
Besiktning nödvändig?
Hästvård Vad menar du ska ingå i en vetcheck i jämförelse med att beställa en besiktining?
Besiktningar finns ju många nivåer och de anpassas ju...
Cattis_E
Idag kl 06:18
Svar: 13
Visningar: 710
Vård