GPA-hjälmar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Sarasara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 746
S

Sarasara

Brukar dom töja sig i storlekarna? Kan man isåfall göra så att den "krymper" lite?:p Typ lägga i skumgummi eller nåt i den, hehe..

Har 57 som storlek i John Whitaker och trodde jag hade det i GPA med men nu har den töjt sig minst en storlek och är på tok för stor :cry:

Sv: GPA-hjälmar

kan du inte lämna tillbaka den då? om du har förpackning och allt.

annars får du ha den som vinterridhjälm och ha plats för mössan under :D

du kan väl lägga in skumgummi i den? gjorde jag i min andra förut...den blev lite stor :) så de funkade super :)

Jag har ingen GPA-hjälm men när det gäller för stora hjälmar så är det väl hjälm som hjälm..
När min gamla hjälm töjde sig o blev för stor så la jag i skumgummi, passbitar som man får med gamla cykelhjälmar (de tunna remsorna, inte de jättetjocka..) och det blev jättebra.

fälttävlansnörd skrev:
kan du inte lämna tillbaka den då? om du har förpackning och allt.

annars får du ha den som vinterridhjälm och ha plats för mössan under :D

Jag har skrivit mitt namn i den, haha :p

Tack ni andra för tipsen! :banana:

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 677
Senast: Ajda
·
L
Hundavel & Ras Hej! Jag har två olika frågor som jag skulle bli jätte glad om nån kan svara på! :heart Den första frågan är att jag har sett att i... 2 3
Svar
48
· Visningar
6 080
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare... 2
Svar
33
· Visningar
12 064
L
Hästmänniskan Hej! Först av allt vill jag bara säga att jag fattar att det här kanske låter bortskämt och som jag inte är glad för det jag har och så... 2
Svar
26
· Visningar
4 729
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka