GPA speed air

Sv: GPA speed air

Ja den är hemskt dyr. Jag var lite inne på att köpa en sån men Speed Air är MYCKET skönare. Nu kommer jag att få rätt mycket pengar så nu vete fan om jag kanske ska köpa den ändå bara för att den är lite cool. Det är ju inte direkt många som har den.

Tycker verkligen inte att det är snobbvarning på den hjälmen, kanske lite wannabevarning eftersom det känns som 99% av alla ryttare har just den hjälmen enligt mig. Skulle själv aldrig falla mig in att bära en sådan då ja tycker den e ful som satan, men som du skrev, smaken är som baken och om du gillar o trivs i den så är det ju såklart att du ska köpa den, men den är ju väldigt dyr...

hannibal skrev:
Fan, Speed air framstår ju rentav som billig!:D

Ja och jag som tittade på en "vanlig" GPA pikeur( titium) idag och tyckte de var dyra ( 2800:-), men den satt ganska bra på huvudet iallafall. :smirk:

Skara sålde den för 9000:- när de ställde ut i Helsingborg... Får man ju nästan speed airen också i samma pris... hihihi...

Zlatan skrev:
Ja den är hemskt dyr. Jag var lite inne på att köpa en sån men Speed Air är MYCKET skönare. Nu kommer jag att få rätt mycket pengar så nu vete fan om jag kanske ska köpa den ändå bara för att den är lite cool. Det är ju inte direkt många som har den.

jag såg att den bara kostade 9000 på skara hästsport på mässan i gtb

den var en monter i scandinavium som sålde dom för 2500:- skulle ha köpt den, men jag hittade verkligen inte tillbaka dit, o sen var dom slut när jag väl fick tag i dom. men jag ska köpa en på Måndag! tycker jag du också ska, det är inte snobbigt :)

_Peplis_ skrev:
den var en monter i scandinavium som sålde dom för 2500:- skulle ha köpt den, men jag hittade verkligen inte tillbaka dit, o sen var dom slut när jag väl fick tag i dom. men jag ska köpa en på Måndag! tycker jag du också ska, det är inte snobbigt :)

Nu tycker jag du ska vara tyst:mad: :angel: ;) :p

Jag gjorde ju nästan av med halva summan av minna pengar som jag hade med mig på den hjämen..

Nopps!:p

Men det e inget fel på å va snobb;) :D

Hade själv köpt en sån om plånboken tillåtit....:angel:

popeye skrev:
Snobbig trodde jag hade att göra hur man betedde sig och inte vad man hade på huvudet ;) Köp den om du trivs i den!

Håller med!:bow: :bow: :bow:

Snobbighet för mig är när man måste ha det dyraste för att hävda sig gentemot andra och tycker att det andra har bara är skit!
/Camilla

"Snobb, kallas en person som snobbar, dvs med en fåfängt, överdrivet, eller elegant klädstil, en klädsnobb. Kan även gälla en person som skryter?, eller stoltserar med sina intellektuella färdigheter, eller sin sociala ställning, en kultursnobb?. "

Där ser man, jag är visst en solklar snobb! Det hade jag ingen aning om.

Jag tycker att gillar du hjälmen så är det klart att du kan köpa den. Man ska ha en hjälm som man trivs med så att man använder den och så att man slipper ha ont och liknande. Men man blir ju mörkrädd för vissa priser som dom sätter.

Liknande trådar

Utrustning Funderar på att köpa en gpa speed air tot från utlandet. Har hittat en sida från Portugal som just nu har rea på sina gpa hjälmar!! Men...
Svar
0
· Visningar
962
Senast: lovepill
·
Utrustning Måste byta ut min hjälm nu då jag kraschat min Gpa Titanium. Funderar på en Speed Air, antingen en vanlig eller en Tone in tone. Kan jag...
Svar
1
· Visningar
706
Senast: Elektron
·
E
Utrustning Jag undrar om det finns nån hjälmväska till GPA speed air och isf hur mycket den kostar :p Och då menar jag inte "hjälm-påsen" som...
Svar
6
· Visningar
1 427
Senast: WBanna
·
A
Utrustning Hur är GPA Speed Air - Tone on Tone och Euron i storlekarna? Min kompis sa att hon trodde att ToT´en var en storlek mindre än den...
Svar
7
· Visningar
2 959
Senast: LinnHolmbom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka