Gpa Titanium / Gpa Speedair

marrissparris

Trådstartare
Funderar på att köpa en Speed air. Har nu en Titanium och undrar om någon vet om stl är lika i de olika modellerna? Tänkte beställa en då jag inte har möjlighet att prova någon då det är 8 mil till närmaste ÅF men vill gärna veta att stl blir rätt.

Sv: Gpa Titanium / Gpa Speedair

Ja de är lika i storleken. Jag har en storlek större på min Titium men den är lite för stor.

Sv: Gpa Titanium / Gpa Speedair

Tack för ditt svar. Även min Titanium är lite för stor(töjt sig sedan jag köpte den) så jag går nog också ner en storlek=)

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 086
Senast: Ajda
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya glasögon och jag hittar i princip inga jag gillar så nu funderar jag på antingen sådana som bara har glas och... 2
Svar
22
· Visningar
2 017
Senast: Lyan
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 319
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 099
Senast: lilsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tandfen utan kontanter
  • Hiss eller diss - del 6
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur