MÄste göra en med min lilla misses - hÀromkvÀllen sa appen att hon var ute pÄ E4 i en halvtimme, men det var hon INTE!Okej ska testa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
MÄste göra en med min lilla misses - hÀromkvÀllen sa appen att hon var ute pÄ E4 i en halvtimme, men det var hon INTE!Okej ska testa![]()
Oj men ojMÄste göra en med min lilla misses - hÀromkvÀllen sa appen att hon var ute pÄ E4 i en halvtimme, men det var hon INTE!![]()
Nej, jag har inte gjort det alls med den hon har nu kom jag pÄ. Fick den av grannen - deras katt totalvÀgrade halsband och klöste sönder gummihÄllaren hela tiden, sÄ de gav upp.Oj men ojbehöver du göra det ofta menar du?
Tack för hjÀlpenNej, jag har inte gjort det alls med den hon har nu kom jag pÄ. Fick den av grannen - deras katt totalvÀgrade halsband och klöste sönder gummihÄllaren hela tiden, sÄ de gav upp.
(Tess tappade sin lilla inom wifi och hann fÄ slut batteri innan wifit kopplat frÄn, sÄ den ligger hÀr nÄgonstans...)
Jag sÄg sedan att jag skrivit fel, den dÀr omstarten var för nÄgot annat problemTack för hjÀlpenhar kalibrerat om den och gÄtt runt i nÀromrÄdet och jag tyckte den gav mycket bÀttre precision i live lÀget. SÄ det kÀnns ju bra att kunna starta det om jag blir osÀker om positionen stÀmmer.
Okej dÄ kanske det bara var live lÀget som gjorde att det blev mycket bÀttre precision i historikenJag sÄg sedan att jag skrivit fel, den dÀr omstarten var för nÄgot annat problemmen det var ju bra att den blev bÀttre.
En vanlig omstart blir det om man hÄller in knappen medan den ligger pÄ laddning tills den piper, sÄ testa det och ta en ny promenad ifall det behövs igen.![]()