Gr8 hjälmen

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare The_grinch
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 693
Sv: Gr8 hjälmen

Det låter bra! Vet du om den finns i helblått?

Den är jättefin och jätteskön!! :love:

ska köpa en till mig på globen

Den är rätt skön, men JW är skönare, den känns lite klumpig och så ser man ut som en svamp i den!

Jo jag är också lite sugen på en blå-grå. Men det lät ju inte så bra med svampvarningen...:crazy: Är de normala i storleken?

har du beställt från det stället jag tror lär du inte få den heller

TS>> Den är stor o klumpig, inte snygg på alls, jag kör på budget varianten, mkt snyggare på :)
sen blir det en fluga som lyxhjälm istället.

men alltså, då är det svampvarning på JW hjälmen också, för det är samma "skal"
showPic.aspx

Senast ändrad:

jo just malin har wellington, men de är likadana, förutom den där "läderkanten" längst ner..
samma sak som med JW och Hampton. (jw har läderkanten, Hampton har det inte..)

Jag har den hjälmen. Tycker att den är riktigt bra! Riktigt skön på huvudet, känns ganska lätt, sitter stilla. Och det allra bästa är att jag tycker att jag blir betydligt mindre varm i den än i den ordinarie JW-hjälmen. Det känns som om att Gr8:en sitter "lättare" på huvudet, men ändå sitter den absolut still.

Jag skulle köpa den. Har lite bilder med den på, om du vill se? :p

jag tycker hjälmen sitter jättebra på dig :d
till The_grinch: jag tycker du ska prova den, den kanske sitter jättebra eller så blir det "svamp" varning ;) :bump:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
706
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
923
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 874
Senast: Ceta
·
Hundavel & Ras Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
4 810
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka