grå hjälm

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare knasenknas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 1 591
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: grå hjälm

Hehe - har själv letat efter en i färgen grå, den billigaste vad jag vet¨hittar du nog på Hööks.
För min del så blir det en JW hjälm med läderband och i färgen grå :)

Hööks CRW High-Lite Pro finns i svart och grå och kostar väl 629 kr om jag inte minns fel, hade den svarta tidigare. Skönaste hjälm jag haft! :love:

det finns ett märke som heter Euro-lite, de har en grå ventilationshjälm, och den kostar runt 650:-.

domino skrev:
Hööks CRW High-Lite Pro finns i svart och grå och kostar väl 629 kr om jag inte minns fel, hade den svarta tidigare. Skönaste hjälm jag haft! :love:

Jag håller med :) Jag har den svarta, och den är jätteskön att ha på, man känner den inte!

Euro-Lite såklart! UNDERBART SNYGG!!!! Önskar mej en sån i julklapp. :p Orkar inte köpa själv

jag har en grå/svart euro-lite ventilationshjälm. jätte snygg :d & grymt skön ;) är den. kostade runt 600 pix i ridsportaffären. :D finns som hel grå också. :)

eurolite_hjalm_liten.jpg

euro-lite hjälm fast i svart. ;)

Jag har en Eurolite, likadan som finns hos hööks men snäppet skönare och snyggare (om du frågar mig). Kostar typ 650 och klart prisvärd!

Love*Laika skrev:
Jag har en Eurolite, likadan som finns hos hööks men snäppet skönare och snyggare (om du frågar mig). Kostar typ 650 och klart prisvärd!

vart köpte du din då?

cerrox skrev:
eurolite_hjalm_liten.jpg

euro-lite hjälm fast i svart. ;)

Jag har den fast igrått som på bilden dårå :banana:
jag ahr haft i ca ett år o ser fortfarande ut som ny :D
Mkt prisvärt o snygg hjälm.

Jag köpte min på eko men det var några år sedan, det är en horka och den kostade 198 kronor!!!

hejsan. jag har en såndär hjälm till salu för 600 kr om du är intresserad?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Kristall10
·
Utrustning Jag har som rubriken lyder problemet att ha ett väldigt smalt ansikte med ett gigantiskt bakhuvud, detta resulterar i att i princip ALLA...
Svar
4
· Visningar
659
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 737
Senast: Edla
·
Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
145
Senast: Islaend
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka