Grå kavaj och blå säkerhetsväst

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Skuggis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 442
S

Skuggis

Går det ha, alltså ha västen över kavajen, eller ser det dumt ut?
Har hittat värdens snyggaste gråa kavaj men har blå säkerhesväst så vet inte om det går ihop, kanske kan ha västen under kavajen, eller ser det konstigt ut?

Sv: Grå kavaj och blå säkerhetsväst

Det blir säkert jättebra! Känns som att det är lite överdrivet att man inte kan ha den kavaj man vill för att västen inte matchar ;)? Jag skulle rida med vilken kavaj jag vill, västarna finns väl inte direkt i sånt stort färgutbud, brukar vara svart och mörkblått?

Tänkte bara att om man ändå ska köpa en ny kavaj kan man lika gärna köpa en som matchar ;)

Jo, det är klart du kan ha det! Har själv blå kavaj och svart väst :)

Tycker inte att det låter konstigt, tycker det låter jättesnyggt :D
Skicka gärna bild på kavajen om du köper den :)

Ha västen under, det ser inte allt för knas ut :)

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 360
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 693
Senast: Raderad medlem 149524
·
Trädgård & Växter Såhär ser det ut hos mig just nu. Spaljén som först var så fin, med klematis, två klätterrosor och en ljuvlig akebia quinata ... är nu...
Svar
4
· Visningar
613
Senast: Hellhound
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna... 2
Svar
31
· Visningar
4 493
Senast: JennyLz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka