JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hittar på bus....
De små pojkarna gillar att busa med varandra och kan hålla på nästan hur länge som helst på detta vis..
Sv: Grabbarna Grus
Vad söta dem är
Är så härligt att se hundar som får leva som hundar.. umgås med andra o leva i flock. Helt underbart o se att hundarna funkar tillsammans. Både gamlingar o valpar
(blir gråtfärdig när jag tänker på de som inte ens kan sitt eget språk)
Jo, de flesta går friktionsfritt jämt och vissa gruffar emellanåt. Vilket dock matte/husse gärna sätter P för
Till och med torrbollen Scott, som inte ofta leker med andra kan busa lite med nytillskottet
Bara vanligt terrierbus
Vad söta dom var
Det ser ut som dom har kul
dom ser ut att ha roligt
fina bilder
Vilka härliga bilder! Man ser verkligen hur "inne" i leken de är.
hääärligt kort!
Så söta
Så håller mina oxå på.. hela dagarna
Gu så söta!
Så där höll mina på också.
Nu är det löjligt lugnt hemma. Förutom när Loka försöker få igång katterna vilket är helt omöjligt.
Länk till fler bilder.
Nu på kvällsturen, så var kameran med igen..
Och fler bilder kommer det..
Pojkarna är roliga att fota, även i mörkret.
Så söta och busiga.
Jag tycker fladderöronen är så charmiga
Svåra att få någorlunda skarpa när de härjar som vettvillingar, men ack så underbara..
SÖTpojkarna!!!!
Öronen påminner om Ådi, i Gustav och hans vänner.
Vad är Ådi för ras fressten?
// Ådi fan!
SÖTpojkarna!!!!
BUSpojkarna
De busar nästan jämt med varandra och funkar kanon ihop
Övr. Hund
Jag vet inte vad jag ska göra.
Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig...
2
Övr. Hund
Har en ~2.5 kg chihuahua och vi åker ofta med kollektivtrafik. Han är reaktiv och skäller på andra hundar :devil: men håller käften när...
Övr. Hund
Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan.
Jag...
Övr. Hund
Ny fråga - i anledning av ny hund.
Vi spenderar julloven i Tandådalen i vår säsongsuppställda husvagn. Vid tiden för det stora helvetet...
Valp 2025
Övr. Hund Vi ensamtränar, långsamt. Än så länge har han bara varit själv i typ en kvart (jag har ingenstans att gå utan honom 😅) men jag har...
geting
Idag kl 21:03
Svar: 978
Visningar: 71 829
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Sitter och funderar på vad jag ska göra imorgon med hundarna. Cykla kanske? Eller testa att springa med Lily om sambons syster skulle...
Red_Chili
Idag kl 20:50
Svar: 1 403
Visningar: 85 784
Hund
Oseriös avel 2023
Svar: 1 885
Visningar: 184 050
Hund