grästrimmer

Sv: grästrimmer

Oj, jag måste nog skaffa ett anonymt nick...För jag kan inte ens få igång min trimmer... Det måste gubben göra, får aldrig till det där knycket. För skylla på att det är en billig budget. Du kan i alla fall starta din!

Min trimmer brukar kunna luta bränt när det snurrats för mycket gräs runt.
 
Sv: grästrimmer

"lantisbrudarna" kan saker som du ej kan, medan du säkerligen kan andra saker som dom ej har en susning om!
Svar på huvudfrågan har du redan fått men jag vill ge dig lite peppning.
Jag är paniskt förskräckt att kliva på en stadsbuss, varför? Jag har aldrig behövt lära mig det för där jag bor finns inga! Men jag är en hejare på att hässja hö.
Man har de kunskaper man behöver för sitt dagliga liv, resten måste man lära sig när behov uppstår!
 
Sv: grästrimmer

Låter ju som det nåt fel med den om den smältit:o
Jag använde mig av en grästrimmer för första gången i mitt liv denna sommaren:)
Jag är inte uppvuxen på landet och har aldrig använt mig av en trimmer eller inte ens en gräsklippare innan.
Fick lite hjälp av bli instruerad i grunderna hur den fungerar innan. Jag har en trimmer som går på bensin. Smidig liten sak, fast den väger ju lite, så första gången kändes det lite i armar och händer. Nu tycker jag det är kul att använda den, lite meditation när man går där i sina egna tankar.
Den stannade när jag körde i för tjockt sly. Sen får man stanna och ta bort om det lindar sig massa gräs kring huvudet.
Annars fungerar den bra och när man lär sig lite mer hur man ska köra den på bästa sätt:)
Denna tar brännässlor, högt gräs och även lite hårdare ogräs som skräppor bra.
 
Sv: grästrimmer

Vad är det för typ av trimmer du har fått?

De billigare sorterna håller inte för hagrens utan mer "snygga till kanterna i trädgården".

Håller med tidigare talare, lär dig köra röjsåg, eller är det sambons egedom på nåt sätt? Annars borde den väl vara lika mycket din som hans.
 
Sv: grästrimmer

Kör en Partner 341 som trimmer fungerar ok även i lite grövre hagkanter. Dock för klen o dåligt avvibrerad för sly, selen var bara att slänga direkt.
PL
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 019
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 813
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 913
Senast: Görel
·
Fritid Vad har ni för projekt för kommande år? Stort som smått, inne eller ute, huset eller cykeln. Mitt främsta 2022 projekt är att lösa...
2
Svar
32
· Visningar
2 578
Senast: svea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp