Graman resp. tidemantygel?!?!?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Sanne:L
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 926
S

Sanne:L

Vad tycker ni.... jag tycker alla hjälpmedel är bra, så länge de används som just det, HJÄLPmedel!! Man kan ju rida _med_ eller _på_ graman... är ju en viss skillnad, men tidemantygeln sitter ju där den sitter, går inte släppa eller korta vid behov?? (har själv aldrig använt en sådan) kompisens häst som har väldgit lite förtroende för handen och går högt med huvet är riden mycket på tidemantygel av förra ägaren, men han var dessutom väldigt hård och orolig i handen (enligt rykten). Åsikter för och emot båda???? :smirk:

Sv: Graman resp. tidemantygel?!?!?

Jag tycker att om man är en rutinerad ryttare som vet vad man håller på med är det okej.

Sv: Graman resp. tidemantygel?!?!?

Tycker detsamma som BusBarro. Kan man rida med den och inte på, och endast använder den som ett hjälpmedel så är det helt okej.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 869
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 921
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Jag är ny här på Bukefalos :) skulle behöva veta vad ni tycker, varning för längre ts men känner mig verkligen hjälplös. Har ridit på... 2 3
Svar
57
· Visningar
8 513
Senast: Cha9
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så... 2
Svar
22
· Visningar
4 365

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka