Grand Cru, efter Athene.

C

Cleooo

Hej!
Är det någon som vet nått om hingsten Grand Cru?? Hans mamma är Athene, vet någon nått om henne?? De är Hannoveraner...

/fia :bump:
 
Här har du bild, info och länk till vidoeklipp.
http://www.classicsires.com/Grand%20Cru.htm
Athene är ju "sverigebekant".
Hon är mor till Lussans "toppen". Det var en artikel en gång i tiden, i någon tidning, om henne.
Vill minnas att hon var fux, likson "toppen", samt lik teckning....
Men det var en stund sedan...
mvh
 
Hej!!
Tack så mycket!!
Jag har en avkomma efter Grand Cru, ett sto från tyskland. Hon är oxå fux, liksom pappan. Vad hette lussans häst (hela namnet)? För jag har ju läst om att Athene har gått World cup dressyr, o vart championof the year 1998. Men det stod ju på grand crus sida.
//fia :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Junioren Ebba Danielsson vet hur man levererar i internationella Grand Prix-hoppningar – på söndagen blev det ännu en storseger vid...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 361
Senast: Hedinn
·
Katthälsa hej!! jag har en liten kisse jag tar hand om som nu har vart hos veterinären och kastrerats o vaccinerats etc. dom glömde skicka med mig...
Svar
6
· Visningar
903
Senast: Sol
·
Fritid Huxflux ska jag på julbordskonsert första gången i mitt liv och Helsingborg av alla ställen. Ska se Martin Rolinski :love1: med Tess 🤩...
Svar
6
· Visningar
401
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Vilka poddar lyssnar du på?
  • Sminktråden

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp