Grand danois

*lånar*

Någon som ska ställa sin GD i sommar?

Jag ska till Tvååker på lördag (10:e juli),Stora Segersta på söndagen, Ronneby på torsdagen och Sofiero i höst.

Ses vi där, någon?
 
hej =) jag ska i väg på en enbart GD utställning i augusti som kommer att vara i norberg, förra året var det massor med fina vovvsar där =)
 
Aha!

Ja, Stora Segersta är ju en special utställning. Pratade med hon som håller i anmälningarna och det kommer runt 90 hundar på söndagen! Roligt roligt!

Lyckar till!
 
det kommer komma släcktingar till min lilla kille dit :) hans syrra mor kasnke far sen så 2 st halv syskon till som jag har hört :)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan, skulle behöva lite rastips på en hund ni tror skulle passa mig. Har tidigare haft boxer och älskar rasen men pga sjukdomsrisken...
2
Svar
33
· Visningar
2 726
Senast: Åsa A
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
Svar
11
· Visningar
278
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
9 134
Senast: Hedinn
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 049

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp