Grand danois

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare zerco
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 44
  • Visningar Visningar 4 080
*lånar*

Någon som ska ställa sin GD i sommar?

Jag ska till Tvååker på lördag (10:e juli),Stora Segersta på söndagen, Ronneby på torsdagen och Sofiero i höst.

Ses vi där, någon?

hej =) jag ska i väg på en enbart GD utställning i augusti som kommer att vara i norberg, förra året var det massor med fina vovvsar där =)

Aha!

Ja, Stora Segersta är ju en special utställning. Pratade med hon som håller i anmälningarna och det kommer runt 90 hundar på söndagen! Roligt roligt!

Lyckar till!

det kommer komma släcktingar till min lilla kille dit :) hans syrra mor kasnke far sen så 2 st halv syskon till som jag har hört :)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 729
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Hej! Jag har just hittat hunden med stort H! Tyvärr bor den så klart i USA så det blir att importera. Är det någon som nyligen gjort det...
Svar
7
· Visningar
998
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
1 632
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 571
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka