Grannarnas katter bajsar överallt

Jag tänker bara att de kanske känner likadant? Kanske ni borde hitta på en lösning tillsammans?
Tycker väl att om de upplever problem med min katt borde de ha bemött det när jag gnällde över deras. Som det är nu känns det som att problemet är helt mitt att ta i och då önskar jag mig den allra bästa metoden att få väck katten från det som är mitt så att säga. Det verkar tyvärr som om vattenpistol är vägen att gå i mitt fall. Det finns ju det andra alternativet med en ir-styrd vattenkanon men de kostar 500:-/st och jag kommer behöva ett antal för att täcka området så det känns idag inte så väldigt lockande. Annars är idén mycket god. Med tanke på hur ofta jag får kattbesök skulle det inte behöva torka i rabatterna ;) tyvärr blir det svårt att med den hindra alla utom en att komma in i huset med.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Ja. Nån gång ibland hade väl inte varit hela världen men hon har verkligen vår grusgång/parkering som toalett. Det är svårt att ta sig...
2
Svar
30
· Visningar
2 265
Senast: SaraXX
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 095
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Jag håller på att bli galen!!! Jag har två 5-månaders hankatter (ej kastrerade än) som kissar i sängen, på filtar, på handdukar som...
Svar
12
· Visningar
1 458
Senast: Rhinos
·
Övr. Katt Hej! Någon som sitter på tips hur man kan få katten att sluta hoppa upp på vissa hyllor ? Det är såhär att min mamma på 65 år har 3...
Svar
15
· Visningar
1 710
Senast: Nahar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • 🥂 VALBORG 🍾
  • Att bjuda någon?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp