Grannens katt bajsar på grusgången

När mina föräldrar hade problem med att grannarnas katter markerade på ytterdörren och postlådan sprayade mamma på ättika och citronsaft, fungerade toppen för dem. Man kanske kan försöka sprida ut det på gruset en dag när det inte ska regna?
 
De säger det. Jag provade. Min dåvarande katt tyckte nog att det luktade äckligt. Men eftersom det luktade äckligt var han bara tvungen att undersöka. Så han stod och slog på apelsinskalen och man riktigt såg hur kugghjulen snurrade :rofl: Men gå därifrån för att slippa lukten fanns inte på kartan!
Alla är ju olika såklart. Upplever citron funkar bättre än apelsin.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Har varit sjuk och inte varit ute i trädgården på tre dagar. Vilket också innebär att jag på tre dagar inte har tagit den dagliga...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 526
Senast: Breaktown
·
I
Övr. Katt Jag har fått ett rätt stort problem. Jag älskar katter, alltid haft det och kommer alltid att ha.. Kastrering är en självklarhet för...
2
Svar
20
· Visningar
4 617
Senast: Amha
·
C
Övr. Katt Hej ! Jag är ny här på forumet. Har tre stycken katter, en kastrerad hane på 9 år och två katthonor som är steriliserade (mor & dotter)...
Svar
11
· Visningar
1 746
Senast: monster1
·
Katthälsa I morse vaknade jag av att det lät som att en katt blev flådd utanför dörrn och tänkte att det väl var parning på gång. Vaknade igen...
Svar
13
· Visningar
1 604
Senast: Yrja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp