A
Atalantha
Sv: Grannen motionerar inte sina hästar!
Jag är inte en av dom som tycker hästar prompt ska vara ovakna och ostingsliga, jag är den där som tycker att om hästen är pigg av naturen, försök inte att göra den opigg. (Som exempel)
Men jag är sådan som svarar på ursprungsinlägget och tar det på orden. Om hästarna är sådana på riktigt vet jag ej, men jag svarar på vad jag tycker ifall dom är sådana på riktigt. Alltså understimulerade så att dom inte mår bra. Är dom pigga och vakna av naturen så får ju tråden en helt annan vändning!
Men jag orkar då inte sitta och spekulera om hur det KAN vara
Vi har nagra "kansliga och vakna" har ute i hagen, nagra som ar tokslappa och ogarna ror sig snabbare an stillastaende. I vart fall kan man pinpointa det till stam och mentalitet. Avlade for olika saker..... *visselvissel* enligt logiken som presenteras i den har traden borde alla vara hastar vara "ovakna, ostingsliga och sk. avslappnade". Vilket med vissa av vara individer har ute inte kommer ske forran de ar 25+ och har tre fotter i graven o den fjarade pa ett bananskal...![]()
Jag är inte en av dom som tycker hästar prompt ska vara ovakna och ostingsliga, jag är den där som tycker att om hästen är pigg av naturen, försök inte att göra den opigg. (Som exempel)
Men jag är sådan som svarar på ursprungsinlägget och tar det på orden. Om hästarna är sådana på riktigt vet jag ej, men jag svarar på vad jag tycker ifall dom är sådana på riktigt. Alltså understimulerade så att dom inte mår bra. Är dom pigga och vakna av naturen så får ju tråden en helt annan vändning!
Men jag orkar då inte sitta och spekulera om hur det KAN vara