Granngårdens egna foder vs Krafft foder?

Okej!
Men med blötlagd lusernpellets så finns det ju ingen risk alls. Tar du tillräckligt med vatten blir det verkligen som soppa i konsistensen. Min häst dricker/sörplar i sig sin lucern ;)

Tillägg: Jag ger lucern enbart för att ha något att blanda potatisproteinet i. Eftersom det är just protein som saknas i foderstaten så tyckte jag att en liten symbolisk giva lucern kändes mer meningsfull än betfor.
Ja det kan ju fungera för oss isåfall. Hack kommer jag aldrig ge, inte värt risken.
Vart får du tag på potatisprotein?
 
Ja det kan ju fungera för oss isåfall. Hack kommer jag aldrig ge, inte värt risken.
Vart får du tag på potatisprotein?
Köper på Orga Kvarn som ligger i mitt område. De maler på beställning!

Jag tycker dock att det är lite bökigt just med att köpa potatisprotein, kvarnen har inte så bra öppettider och det är några mils extra resa. Överväger att köra på muscle up istället, det är lite dyrare än potatisprotein + lucern men vet inte om jag orkar krångla för den summan ;)
En säck räcker ju ganska länge så det är egentligen inte ett så stort problem, men varje gång jag måste köpa ny säck känns det som ett jäkla projekt..
 
Köper på Orga Kvarn som ligger i mitt område. De maler på beställning!

Jag tycker dock att det är lite bökigt just med att köpa potatisprotein, kvarnen har inte så bra öppettider och det är några mils extra resa. Överväger att köra på muscle up istället, det är lite dyrare än potatisprotein + lucern men vet inte om jag orkar krångla för den summan ;)
En säck räcker ju ganska länge så det är egentligen inte ett så stort problem, men varje gång jag måste köpa ny säck känns det som ett jäkla projekt..
Ja, jag hittar ingen som säljer rent potatisprotein. Endast en sida på nätet men där kostar frakten mer än varan
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, Funderar på det här med tuggtid för min häst (D-ponny, ganska normalfödd) just nu. Går på lösdrift så är ute dygnet runt och gräset...
Svar
4
· Visningar
664
Hundhälsa Hejsan Har en mellan pudel kille på 11 månader som har en otrolig stress nivå. Han har sen han var liten valp följt med mig till mitt...
Svar
14
· Visningar
628
Senast: Tonto
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
22 113
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
2 929
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp