JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
IT & mobiler
Trådstartare
Trådstartare
skreien
Startdatum
Startdatum
24 Apr 2006
Svar
Svar
2
Visningar
Visningar
6 647
jag letar efter ett program (gratis) där det går att "klippa och klistra" med musiken, t.ex. ta en del av en låt och klippa ihop den med en bit från en annan låt
nån som har nåt tips?
Sv: gratis musikprogram
tack, tack!
IT & mobiler
Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i.
Har tidigare...
IT & mobiler
När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något...
7
8
9
IT & mobiler
Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det...
6
7
8
IT & mobiler
Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!!
Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja...
2
Eurovision 2025
Kultur Om man är såhär trött efter en semifinal, hur ska det gå på lördag då? :nailbiting: Katten Älva tycker att matte är knasig som är uppe...
Caoimhe
35 minuter sedan
Dressyrstövlar till långa ben, tipsa mig!
Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli!
Jag vill ha ett par...
moster_punk
28 minuter sedan
Att lära sig hoppa
Ridning Nu är jag dressyrtränare och inte någon duktig hoppryttare. Så andra kan nog ge bättre svar. Men att lära dig bedöma avstånd och lägga...
tuaphua
31 minuter sedan
Chat GPT
Gnägg Jag har läst så mycket om hur dåligt ChatGPT är för miljön så jag får dåligt samvete varje gång jag ger efter och skapar roliga/söta...
Gabby_Ossi
59 minuter sedan