Grattis 2008

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Starport
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 350
  • Visningar Visningar 21 401
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Grattis 2008

Ett stort GRATTIS till Fnobby och hennes stålmärr Quidia, som kom 2:a på Gävle nu ikväll. Bra jobbat!

Och du som suckade över vilket lopp-nr det var! ;) Det spelar ju ingen roll om man har att göra halva natten när det gått bra! :)

Men jag befarade galopp...:angel:

Nej du har så rätt! När jag kom hem (02.30) tog jag en liten nattfika framför propositionerna...:p

Martha: Var du inte med på ett hörn i Rapa Nui också?

I så fall ska du så klart ha ett grattis till tredjeplatsen i går också!!! :bump::bump::bump:

Martha: Var du inte med på ett hörn i Rapa Nui också?

I så fall ska du så klart ha ett grattis till tredjeplatsen i går också!!! :bump::bump::bump:

jojo.....o zassa var femma igår, tyvärr inte som bäst för dagen så nu blir det vinter/vila/träning

Grattis till Japanesen som hade en häst som blev tvåa på Eskilstuna idag!
:banana::banana::banana:

Grattis också till Indyhope som blev trea på samma bana!

:bump::bump::bump:

:banana: GRATTIS Mehl till 4:e platsen på Solvalla idag med gammelgubben Imperial D'Or :banana:

Tack ni! Nu finns det ett lopp till som vi kan anmäla till, sen är det slut :cry: med tävlandet för denna egensinniga ljuvliga häst :love:.

Han bidrog till inköpet av valpen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
330
Senast: MayGrace
·
Gnägg Har inget nytt att komma med men en ny tråd för galna/ roliga/ intressanta/ointressanta annonser måste det ju finnas?! 7 8 9
Svar
169
· Visningar
18 412
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
166
Senast: VLMF
·
Avel Här är tråden med födelseannonser för årets föl. Skriv gärna ras och stam för det är många intresserade av, och lägg ut en bild. Detta...
Svar
2
· Visningar
466
Senast: Teilani
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka