Grattis, det blev en mula!

Jag har träffat en åsna som jag skötte i ett år, och hon var underbar. Undrar om mulor är likadana? Någon som vet hur de är i temperament?
 
Är fortfarande fascinerad över alla dessa människor som köper ston och INTE kollar ev dräktighet. Det är ju så vanligt (verkar det som) med "två i ett".
 
Jag tror att alla tycker det är en självklarhet att man inte får med nåt på köpet. Man förväntar sig ju inte det.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 080
Senast: Calmiche
·
Ekonomi & Juridik Har för någon vecka sedan köpt ny häst som är importerad från Irland. Visat sig att han inte har blivit tilläggsregistrerad av tidigare...
Svar
14
· Visningar
2 582
Senast: Bison
·
  • Artikel
Hästnyheter Lunds civila ryttarförening fick en riktig överraskning i helgen. Det nyinköpta stoet som man misstänkte bara var lite tjock, visade sig...
Svar
0
· Visningar
621
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter En intensiv höst väntar arrangörsmässigt för Tingsryds Rid- och Körklubb, med flera tävlingar i månaden. Man rivstartar dessutom med två...
Svar
0
· Visningar
351
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp