Bukefalos 28 år!

"Grattis du är den 50 000:e besökaren"

athena

Trådstartare
\"Grattis du är den 50 000:e besökaren\"

Stod det när jag nyss loggade in på buke. Det måste väl vara nåt mojs? Jag stängde direkt, livrädd för bluffakturor :crazy:. Tänk om det var sant, jag kanske hade vunnit nåt pris?

Nån mer som råkat ut för samma sak?
 
Re: \"Grattis du är den 50 000:e besökaren\"

Later underligt da det finns 362511 svar ;)
 
Re: \"Grattis du är den 50 000:e besökaren\"

Fast jag loggar inte in varje gång jag går hit utan jag är inloggad hela tiden.

Det är när min dator eller servern som buke ligger på gjort något dumt som jag måste logga in igen...
 
Re: \"Grattis du är den 50 000:e besökaren\"

Precis, man kan ju skriva en massa inlägg varje gång man är inloggad även om man loggar ut varje gång.
 
Re: \"Grattis du är den 50 000:e besökaren\"

Hur såg rutan ut? Om det var bukefalos-färgtema på den med mer, samt något som antydde att det hade med bukefalos att göra så är det antagligen ingen fara.

Du hade nog knappast fått något pris oavsett. :)
 
Re: \"Grattis du är den 50 000:e besökaren\"

Nej, jag tänkte också så, hade det varit buke-färger osv hade jag nog klickat där det stod att jag skulle. Men den var helt blå och det fanns inte en antydan om buke nånstans.
 
Re: \"Grattis du är den 50 000:e besökaren\"

Att ni är inloggade varje gång beror nog på att när ni loggade in så fyllde ni i rutan "kom ihåg mig".
 
Re: \"Grattis du är den 50 000:e besökaren\"

man brukar få logga in ungefär 1 gång i veckan även om man kryssar i den rutan.
 
Re: \"Grattis du är den 50 000:e besökaren\"

Det finns en reklamruta som ser ut så. Jag har oxå fått upp den ett par gånger. Jag kommer inte ihåg vad det är reklam för, men när jag klickade på den så kom det upp en websida där det stod att jag vunnit ett pris och skulle erhålla det så fort jag lämnat mitt kreditkortsnummer och betalat portot..... hmm, tror inte att man är så dum!!!

Det är nog ingen fara så länge man bara stänger ner det.
Och det var nog med all säkethet inte från Buke.... :(
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 472
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
1 898
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt...
2
Svar
34
· Visningar
4 861
Senast: _Taggis_
·
Relationer Alltså... min bonusmamma. Jag blir så trött på henne ibland. Hon tycker att jag och min bror kan dela rum (vi är totala motsatser till...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 823
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp