Grattis lillskit!

Jenka

Trådstartare
Idag/igår tisdag fyller mitt lilla monster Sigge ett år.

Det har gått fort, samtidigt som det känns som att han har funnits här hemma hur länge som helst, och som att vi bott på samma ställe en evighet också för den delen (flyttade en vecka innan vi hämtade valpen).

Hur som helst, mitt första år som hundägare hade inte kunnat vara mycket bättre! En ständigt glad och positiv liten kille som alltid vill vara med var vad vi fick hem. Lättlärd, smidig att ha att göra med för det mesta och allt runt omkring har gått bra.

Synd bara att matte var tvungen att resa bort, så fira får vi göra imorgon kväll! Datorn är trasig så sista bilden är ändå ett par månader gammal tyvärr.

Tack Sigge för det första året (även om vi bara känt varandra i 10 mån än), av förhoppningsvis många!

IMG_0466.jpg

IMG_0839.jpg

IMG_0024.jpg

IMG_2029.jpg

IMG_2572.jpg

Sv: Grattis lillskit!

Grattis! :)

Agnes fyller 4år 2 april :o Tiden går så jäkla fort! Kändes som det va nyss jag hämtade hem henne.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 371
Senast: fixi
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 633
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Jag har läst mycket här och tycker att det verkar finnas många kloka människor här. Hoppas nu på att kunna få stöd och råd i hur jag ska...
Svar
18
· Visningar
5 164
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Idag fick jag veta att det inte blir några mer långpromenader för den lilla damen. Hon har artros i armbågarna pga att de luxerar, om... 2
Svar
36
· Visningar
3 336
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka