Grattis Marrakech!!!!

R

Rallebralle

Idag fyller alltså min Marre två år....o det har han firat må ni tro.

Dagen började med att han spöade skiten ur Sparvfen,Jag fick gå imellan med sopkvasten.Inga skador att rapportera dock..... :)

Efter detta så var det dags att våldföra sig på Scilla......trots p-piller för hennes del o så han som går på spruta...jajamensan...pöka ska han! :mad:
Jag fick springa omkring o bära på henne o saken blev inte bättre av att han hoppade upp på mina axlar hela tiden.

I sin jakt på olovligt ragg så välte han en vas,Rörstands. O ett glas som jag hade lagt fimpar i . :smirk: :angel:

Han har även öppnat kylskåpet med finess ,snodde ett kycklinglår o en skiva kassler som han gentlemannamässigt delade med sin dotter.
Lyckades komma åt kittenmaten o kalasade ett bra tag på den innan jag kom hem.......FETTOKISSE!!!!!!!!
Jag har fixat till en låda så bara Scilla o bebisen kommer in,det är ett hål i den som är pyttelitet......men inget är tydligen omöjligt för hormonstinne Marre.

Nu längtar jag mer än någonsin på nya honan.....så han kan få para av sig lite.

Scilla är förflyttad till eget rum.....hon o bebisen.
Inga tjyvparningar här inte! :smirk: :crazy:


Ja...så har vår dag sett ut.

Stilla undran om kattf*n kommer få vara okastrerad länge till. :angel: :angel: :angel: :devil: :devil: :devil:
 
Näääää...det e fanimig omöjligt....den hormonstinne skiten firar sin tvåårsdag med att sitta o kuttra utanför rummet därScilla är instängd.....det går inte att stänga in honom heller för han öppnar dörrar om de går utåt.......... :crazy: :crazy: :crazy: :smirk:

Glöm inte bort mina snälla sööööta abyssar,det finns sånna också..Solo....o han har bara sovit o lekt med sin syrra idag.
det är liksom Marre som gör problemen.....om du förstår vad jag menar..... :crazy:
 
Skickar ett bamse GRATTIS till snygge "Marremannen"...... :bow: :bow:

Det är klart att man "måste" få göra som man vill när man fyller år ;)

Mvh C *som toksparar för att kunna köpa en av "Marremannens" avkommer :D
 
Har jag sagt till dig att det kommer en kull snart,parning i slutet av december.
iaf så ska en av ungarna ut på foder!
Under förutsättning att det blir minst tre i kullen.

Han tror oxå att man ¨år göra som man vill,födelsedag eller inte. :smirk:

ber om ursäkt för att jag skriver som en kratta,jag har inte kapat mina femcentimetersnaglar ännu......klickar på tangenterna med en fil.... :crazy:
 
*dräggel....

Vilken hona ska få det stora nöjet att träffa på herr Marrakech? Var det honan som du visade foto på för inte så länge sedan? :love:

Å andra sidan så hade en Scilla avkomma inte suttit fel heller :angel:

Om platsen hade funnits så hade jag struntat i julklappar och köpt en av dina ljuvlingar ist.....men får vänta till hus, vi har 5 egna + 2 stödisar för tillfället i en 3;a.....lite trångt.....

Hmmm...."Marre" kan han bli pappa fortfarnade om ung. 1 år, då är vi flyttfärdiga till "vårt" hus......100 kvm boyta, 30 kvm extrayta i form av ett gästhus, 4000 kvm naturskyddat område runt huset, planer på inhängnad till kisarna på ca; 50 kvm.......

Attans vad jag längtar.....ska bli kul att se våra kisars miner första gången de känner på gräs :D

Om "Marre" får en son finns det då planer för din del att behålla?

Mvh * en Carita som VILL ha en Aby
 
Jag o en kompis ska byta kattungar med varandra,då honor....hon vill ha mina linjer ,efter Marre förstås ;) o jag vill ha efter hennes engelska hane som kommer om en månad.

Jag har planer på att behålla en hane....misstänker att Marre inte kommer att hålla sig till lådan så länge till....han har gjort några snedsteg.........

Om han börjar pinka ordentligt så åker kulorna! :devil:


o då måste jag ha en ny hane.....kommer väl att spara en då ,antagligen...om det blir nå+n hane vill säga....det återstår att se.

honan är den blå,Wiola,som jag visade på bild för ett tag sedan,Scilla är tagen ur avel så där blir det inga fler.
jag ska dock inte kastrera henne innan hon blivit EC.hon är ju IC nu på väg till Grand.....har ingen lust att börja om ... :smirk:
 
Haha!! :devil:
Min rasring försökte övertala mig att köpa en unge de ville behålla som hane, ICKE!

(Men de blir ju de allra mysigaste när de väl är kastrerade... :love:)
 
Det e ju fasiken bara honom som jag har okastrerad.... :smirk:
Sparvf,Solo,Markstedt o tiger är alla kastrater..... :D
 
Jag borde ju ha lärt mig .....för ett tag sedan så slog min Sparvfen sönder tre vaser på två dagar.... :smirk:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp