• Trav
  • Trådstartare Trådstartare ameo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 697
  • Visningar Visningar 37 269
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GRATTIS!

Jag vill säga grattis till min stallgrannes häst Sabrina som vann idag! Sprang på Örebro, lopp fem. Hon har gjort sju starter i år, och det var tredje vinsten för i år! (och i hela karriären) :banana:

Det är så kul att följa en häst sådär på nära håll!

/ maris

Maris_ skrev:
Jag vill säga grattis till min stallgrannes häst Sabrina som vann idag! Sprang på Örebro, lopp fem. Hon har gjort sju starter i år, och det var tredje vinsten för i år! (och i hela karriären) :banana:

Det är så kul att följa en häst sådär på nära håll!

/ maris
Ja, då kan ju jag passa på o gratta Sabrinas kusk- min vän Lasse! :D

Javisstja, du kände honom ja! Nysan fick sitt föl häromveckan! Ett jättesött litet stoföl!

/ Maris

Tackar nytt rekord med 0,7sek med mycket krafter kvar :banana: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana:

Oj vad många man vill gratta nu :banana: .......GRATTAR alla fina bukehästar som gjort bra prestationer senaste veckan....vad duktiga ni är :bow:

Grattis Jari till B.R:s seger!!!

Det gick ju som du sa att det skulle! Bra att du kom på vad du ändrat sen förra året!!! :banana: :banana: :banana:

:bow: :bow: :bow:

/// ghost

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Här är tråden med födelseannonser för årets föl. Skriv gärna ras och stam för det är många intresserade av, och lägg ut en bild. Detta...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Görel
·
Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
317
Senast: MayGrace
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
517
Senast: Unafraid
·
Katthälsa Galenskap... Som det där svenska katthemmet som samlade in massa pengar för att amputera benet på en påkörd och mycket trasig hittekatt... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
6 537
Senast: Tass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Stora shoppingtråden III