Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ahhhhhhhhhhhh
det är JUST detta virus som jag har nu
Jag och en kompis skickade youtube länkar till varandra, och helt plötsligt dök denna länk upp med 'hey this is you' och en adress med min mail på slutet, detta såg jag förstås EFTER jag knappat på länken, idiot
Hade heller inget virusprogram, mitt Nod32 har just gått ut och jag var i valet och kvalet vilken nytt virusprogram jag ville ha, datorn började bete sig underligt, den spamade alla mina kontakter på msn och konstiga fönster och varningar dök upp. Jag installerade Bullguard/eset viruspogram vilket gick bra. Sen ville den startas om efter installeringen, och efter det funkar inte datorn
Man kan starta den, och den kommer fram på förstasidan, men allt tar hundra år och jag blev rekommenderad gå in på pcmint och köra viussökning där men datorn kan aldrig ladda upp några sidor det blir bara blanka blad om man ens har sån tur det gick att klicka från börja...
Jag har nu i flera dagar försökt...men hela datorn är låst
Jag har massvis med bilder som jag hemskt gärna vill spara, går dessa rädda på något vis? Eller är det bara blåsa ur hela skiten och gräva ner sig
/ sitta vid lånad dator är inget kul...
Det där har jag råkat ut för! Nu för tiden klickar jag aldrig på utländska länkar från svenska chattare, samt tar inte heller emot filer som jag är osäker på eller länken "Ta reda på vem som blockerat dig" osv....haha, det där fick jag med idag! "Hey, isnt this you? http:/adress/min mail nånting.
Började spamma personen med "Who are you?!?!?!" tills personen blockade mig![]()
Så nu är min dator helt konstig, och huur seg som helst. Det ploppar upp en massa "porreklam" hela tiden osv osv.