JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Gravida i Skåne som väntarbarn i vinter/vår
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej allesammans!
Är ny medlem här på Buke.. Trodde bara det var häst och hund här men en väninna sa att detta är MYCKET bättre än typ Familjeliv ;-)
Hade varit roligt om vi kunde hitta lite föräldrar eller blivande..
runt om i Skåne.
Där vi kan dela lite tankar och funderingar kring allt som händer..!
Själv är jag beräknad till den 23 februari med mitt andra barn.
Ha en riktigt bra fredag!
Annars kan du joina oss i tråden Vinterföräldrar 2014/2015
Där är vi flera som uppdaterar redan.
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hästmänniskan
Hej!
Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka.
Jag har haft egen häst...
Relationer
Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7
8
9
Foder & Strö
Hej Buke!
Jag har lite funderingar kring min fjordhästs foderstat och tänkte att jag kanske kunde få lite input.
I dagsläget får hon...
4
5
6
Kropp & Själ
En del av er minns säkert min följetong om kliande hud, och nej, besvären är inte över. Jag ska försöka göra en kort sammanfattning av...
2
3
4
Äldre ponny med balansproblem
Träning Är du säker på att det verkligen har med balans att göra och att han inte blir rädd i svängarna och spänner sig så pass att han då...
Cattis_E
Alldeles nyss
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Tränat för tränare igen och äntligen funkade förberedelserna (jag var uppe på hästen i lagom tid innan och han rida fram 'hela vägen'...
Elo
1 minut sedan
Svar: 1 274
Visningar: 99 420
Grenar
Köpa stolpar
Anläggning Jag tror inte att det är något problem att trycka ner dem med traktorn
Jag har inte upplevt det i alla fall :)
Edla
8 minuter sedan