Gravidfråga

Status
Stängd för vidare inlägg.

jemaha

Trådstartare
Läste nånstans att man kan få en mensliknande blödning ca 8 dagar efter ägglossning, när ägget fastnar i livmodern eller nåt.. Nån som vet nåt om det??? Funderar på vad det är för blödning jag har nu nämligen..
 
Sv: Gravidfråga

Det har jag oxå läst, jag har fått det oxå...Så killen har sagt till halva släkten att jag kanske e gravid.... :crazy:
Ska se om jag får nån mens....annars så... :smirk:
 
Sv: Gravidfråga

Ja, det kallas nidationsblödning. Jag hade det med Viktor men inte med store pojken.

Ska jag hålla tummarna? :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är på en efterlängtad solresa med goda vänner. Är i (för)klimakteriet och har normalt lite opålitliga och rikliga blödningar. Min...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 368
Senast: Kivina
·
Kropp & Själ Sen ca två veckor har jag varje morgon vaknat och haft två fingrar som är svåra att räta ut. En led i vardera fingret låser sig och när...
Svar
6
· Visningar
484
Senast: Rosett
·
Relationer Om ni ser att någon har ett hårstrå (eller en fiber eller nåt) på sin mat, vad gör ni då? Om någon har en krage som är knögglig - vad...
Svar
9
· Visningar
818
Senast: Cattis_E
·
Övr. Katt Hej, jag har tagit hand om en ung vildkatt som är ca 8 månader gammal. Vad jag vet har den levt ute hela ditt liv och aldrig haft någon...
Svar
13
· Visningar
1 143
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp