Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

men lite syns de ju=) din kanske växer innåt som min=)
 
Sv: Gravidmagar!!!

Jag funderar på om den på något sätt teliporterar sig mellan mig och sambon :angel:

Det smäller väl till snart så kommer man inte i sina byxor längre ;)
 
Sv: Gravidmagar!!!

Nu har vi varit på UL, och blivit framflyttade 4 veckor :( Nytt BF 22/10 och nytt UL den 25/5.

Så ni får räkna bort 4 veckor på mina bilder (shit vad stor jag kommer bli, haha)

Jag som var så lycklig över att snart vara halvvägs :(
 
Sv: Gravidmagar!!!

nä fy! 4 veckor! va tråkigt. jag vart framflyttad två veckor å tyckte de va mycket. men se det positivt. nu hinner du med 4 veckor extra på bilsesongen=)
 
Sv: Gravidmagar!!!

Oj, framflyttad 4 veckor?! Vad trist! Men huvudsaken är att allt är bra och att bebisen kommer någon gång!
 
Sv: Gravidmagar!!!

men när märkte du att du va gravid då? direkt efter befruktning eller?=)
 
Sv: Gravidmagar!!!

men när märkte du att du va gravid då? direkt efter befruktning eller?=)

Måste ha vart så, h*n var 7 cm lång från rumpan och ca 2 cm mellan öronen :love: min underbara unge :love: Jag är fortfarande helt gråtfärdig.

Fördelen är ju att jag slipper vara i v.33 under den veckan vi är i Rättvik, 1 hel vecka bara gå-gå-gå och sova i husvagn ;)
 
Sv: Gravidmagar!!!

haha ja. den planerade in allderles själv när den skulle komma så ni hann leka klart på sommaren=)

vi hade tänkt å åka en kortis till emmaboda, men då e jag i v 39 så jag vågar inte=) tänk om:crazy:

nä, vi får ta alla evenemang när bebisen kommit istället. ska införskaffa sånna där assnygga hörselskydd=)
 
Sv: Gravidmagar!!!

När är du beräknad? Kanske hinner ut i slutet av säsongen?

(Ps bilder från Ul finns i min egna tråd)
 
Sv: Gravidmagar!!!

så där såg jag också ut i v28 (ungefär).. Din mage påminner mycket om min. Jag gissar att den är en pojke, hi hi..

Tänk när man hade sin navel kvar :)
 
Sv: Gravidmagar!!!

Vi har inte kollat vad det är men jag har trott ända från början att det är en pojke! Blir spännande att se! Har du inga kort på din mage att lägga in?:)
 
Sv: Gravidmagar!!!

Man blir ju alldeles bebis-sjuk av att se alla dehär bilderna, tänk om man haft stabil ekonomi, eget hem och varit några år äldre....

Vickade på dagis idag och insåg att jag ser jättemycket fram emot att gunga mina egna (framtida) barn ^^
 
Sv: Gravidmagar!!!

Jag lyckades med samma fast åt andra hållet... Alltså jag skuller ha varit i vecka 18 men var i vecka 22... :smirk: Missade alltså 1 hel månad av att vara gravid
 
Sv: Gravidmagar!!!

Har bara denna...

Är iofs en månad gammal.. Tagen i V34

phpm3mykm.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag ska åka tåg med katten ca 24 timmar, fyra byten totalt. Någon som gjort det tidigare? Hur löser man det med låda? Katten är van vid...
Svar
3
· Visningar
442
Senast: ufot
·
Fritid Vi ska köpa en ny högtalare till en förening jag är med i. Högtalaren ska användas på ponnyutställningar och liknande arrangemang, både...
Svar
7
· Visningar
268
Senast: Sassy
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
Svar
4
· Visningar
398
Hundhälsa Hej. Min hund äter brit care sen han kom hem för 6 månader sen och magen mår bra, avföringen är lagom fast och fin men han bajsar ca...
Svar
7
· Visningar
596
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp