Bukefalos 28 år!

Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

hehe så va jag åxå. jag såg bara fetare ut än vanligt i början. tycker fortfarande inte att man med 100% säkerhet kan se att de e e n bebismage, kunde lika gärna varit bara fläsk=)

men den blir väl putigare och "hårdare" snart så man verkligen ser att de är en bebis där inne=)
 
Sv: Gravidmagar!!!

Snaälla Ameo, lägg in bilden på din stoooora magge som du har visat mig ! Snälla ! Den är helt underbar !

Ja nu när du säger det, Ameos mage var ju urhäftig! Bild! Bild! Bild! :D

Hmmm...
Den brukar ju tyvärr bli en tråd-dödare, men okej då... :rofl:
magen1.jpg

(dagen före planerat snitt i vecka 38)
 
Sv: Gravidmagar!!!

hehe så va jag åxå. jag såg bara fetare ut än vanligt i början. tycker fortfarande inte att man med 100% säkerhet kan se att de e e n bebismage, kunde lika gärna varit bara fläsk=)

men den blir väl putigare och "hårdare" snart så man verkligen ser att de är en bebis där inne=)

Låter ju som att det finns hopp då :D
Kanske kan jag hinna njuta lite tids nog.
 
Sv: Gravidmagar!!!

Wow! hur mår ryggen och så när det blir så pass... rejält? :o
Cool bild iaf!
och inte blev det någon tråddödare :devil:
 
Sv: Gravidmagar!!!

Ryggen har jag aldrig haft några problem med under mina tre graviditeter. Däremot hade jag eländiga foglossningar, som blev värre för varje graviditet. :crazy: fast de har ju inget med magens storlek att göra...

Fotot på mig är ju hemskt :crazy:, men jag bjuder på det eftersom fotot ger så många en gott skratt... :rofl:
 
Senast ändrad:
Sv: Gravidmagar!!!

Huh foglossningar låter inte vidare kul.
Skönt att slippa sånt.
Räcker så bra med en kass rygg och höft som inte gillar extra tyngden redan som det är nu. :D
 
Sv: Gravidmagar!!!

Bara en ja... :D
Jag har varit ungefär lika stor alla tre gångerna. Bär allt framför mig, kan man väl säja. Har iofs haft ganska stora barn, men så stor skillnad är det väl inte....
 
Sv: Gravidmagar!!!

Pinsam fråga nu, alltså foglossning efter att ha suttit och läst lite både här och på andra ställen på nätet, kan det tex bli värre strax efter att man burit vattenhinkarna i stallet?
Brukar få gräsligt ont efteråt :angel:
Samma sak om jag försöker sitta i en dressyrsadel, eller sitter i "skräddarsits" på golvet och liknande.
Känns liksom i underlivet på något vis :confused:
Inte för att det egentligen spelar någon större roll, blev bara lite nyfiken :D
 
Sv: Gravidmagar!!!

det korta svaret på den frågan är JA.

(kom ihåg att INGA frågor är dumma frågor, man kan inte veta allt från början och vill man veta måste man fråga! :idea: )
 
Sv: Gravidmagar!!!

Hehe, ja alla säger att det är en typisk "pojkmage" och jag har hela tiden haft känslan av att det är en pojke... men bara därför blir det säkert en flicka :D

/snurpe
 
Sv: Gravidmagar!!!

Hehe, ja alla säger att det är en typisk "pojkmage" och jag har hela tiden haft känslan av att det är en pojke... men bara därför blir det säkert en flicka :D

/snurpe

Hur är en typsik pojkmage? *nyfiken*
 
Sv: Gravidmagar!!!

precis! om det stämmer eller inte vet ju ingen men på mig gör det de i alla fall.

sen så säger man åxå att man bär pojkar högt och flickor lågt. och min mage är både bred och låg.
 
Sv: Gravidmagar!!!

jag har hört att pojkmagar är putiga och flickmagar är mer breda? :p

precis! om det stämmer eller inte vet ju ingen men på mig gör det de i alla fall.

sen så säger man åxå att man bär pojkar högt och flickor lågt. och min mage är både bred och låg.
Tja, min mage såg likadan ut med alla tre... Två tjejer och en kille...

Det sista sköterskan sa innan de snittade mig första gången var att "ÅH", det är ju en liten pojkmage!" - och ut kom Selma... :D
 
Sv: Gravidmagar!!!

det korta svaret på den frågan är JA.

(kom ihåg att INGA frågor är dumma frågor, man kan inte veta allt från början och vill man veta måste man fråga! :idea: )

Jo det har du rätt, om inga dumma frågor.

Tja jag kunde ju inte vara gravid heller, och inte kunde jag ju ha varit det ett tag när jag väl insåg det. :angel:

så att jag gick och trodde att jag knappast hade några foglossningar var väl bara typiskt :rofl:
 
Sv: Gravidmagar!!!

Åhh, vilka fina magar ni har allihopa!!

Ameo, uuunderbar mage!!! Härligt att du lägger in bilden!! Jag vågar inte lägga in min bild på min jättemage...gick upp nästan 30kg och var stor som en valross.....
HUr som helst, det syns ju verkligen att du bär magen framför dig;) :D
 
Sv: Gravidmagar!!!

hehe :D Det roliga i sammanhanget är att jag bara har gått upp mellan ca 12-15 kg under mina graviditeter... Dvs inte lagt något på hullet utan bara maaaage :D

Jo, jag bjuder på det, för det är så många som får sig ett gott skratt! Men tyvärr brukar trådarna dö efter den, dvs inga fler lägger ut foton på sina fina magar! (min mage är ju inte fin, den är grotesk :crazy: )
 
Sv: Gravidmagar!!!

Undrar vad det är som styr hur magen växer?
Jag menar, min filur där inne verkar villja kura ihop sig i det som finns.
Visst börjar magen puta men ändå.
Verkar liksom tränga ihop sig och sparka utan tusan på kringliggande saker, gärna på urinblåsan till förtjusning för hon som gjorde UL. :devil:
 
Sv: Gravidmagar!!!

åh, de är såå skönt!

och köra benpress med hjälp av revbenen är åxå populärt=/
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag ska åka tåg med katten ca 24 timmar, fyra byten totalt. Någon som gjort det tidigare? Hur löser man det med låda? Katten är van vid...
Svar
3
· Visningar
345
Senast: ufot
·
Hundhälsa Hej. Min hund äter brit care sen han kom hem för 6 månader sen och magen mår bra, avföringen är lagom fast och fin men han bajsar ca...
Svar
7
· Visningar
553
Senast: Hellhound
·
Bukefalos Såhär gör bukefalos jätteofta för mig. Många gånger måste jag också uppdatera sidan innan jag kan lägga in bilder eller posta, men det...
Svar
8
· Visningar
435
Senast: Alexandra_W
·
Kropp & Själ Precis ovanför skrevet och under magen) i det där vecket har jag fått skavsår. Jag är en varm person av mig så det började med lite...
Svar
17
· Visningar
1 369
Senast: Barret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp