Gravidmagar!!!

• Gravid - 1år
  • Trådstartare Trådstartare Naggur
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 778
  • Visningar Visningar 355 720
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Den är ju enorm!! :eek:
Alla andra lägger ut bilder på små söta kulor och jag knatar runt i mammakläder redan i vecka 21 :o

Jag började i v 16

De sista typ två veckorna så räckte inte ens de tröjorna helt:crazy:

Jolanta fick en pojke igårmorse vid fyratiden, allt hade gått bra och hela familjen är glada och nöjda :banana::banana:

Nu väntar jag spänt på en "BB-invitation" så jag får pussa på bebis och krama om mamma Jolanta :love::D

Haha det här hade jag helt missat, så gick jag och skapade en helt ny tråd :o

:rofl:

Jag fick börja med mammakläder i v. 16, ca. Nog kunde jag ha andra kläder, men jag gillade mina snygga mammakläder och ville visa magen :D

Jag började åxå använda mammakläder runt v 20. annars va tröjorna för korta å byxoena för trånga. Men jag hade ingen putig mage...

Såhär ser min tjockmage ut i mitten av vecka 25. :bump:

Photo_18942_669767.JPG

Skönt att höra, då får jag väl tro på att det bara är en enda där inne. :p
Jag var hos BM och lyssnade på hjärtljud för första gången igår, när hon klämde på min mage skrattade hon till; -Ojdå den här krabaten var visst lite större än normalt :eek:
Så nu drömmer jag mardrömmar om 1-metersbebisar på 10 kilo.:crazy:
Är det någon av er andra som har haft en stor bebis så här tidigt och som ändå fått ett "normal-litet" barn?

hmmm jaa det ar for att jag ser i princip fullgangen ut och jag ar bara i vecka 28 :eek: :D

Gjorde 3D ul i lordags och ettan vager knappt 1kg och tvaan vager strax over 1kg, helt normalt tydligen men eftersom jag inte ar sarskilt lang sa blir effekten....kraftfull :D

Ska se om vi kan ta lite fler bilder snart....

Vilken fin mage!!!

Alltid när du lägger ut bilder tänker jag "oj, hon kommer närmre och närmre mej i veckorna" men sen kommer jag på att jag faktiskt också förflyttar mej framåt och är i övermorgon i v 32!!! :D

Har du lagt in "ny" bild?

*nyfiken* eftersom vi ligger ganska lika, jag har just gått över i v.33.

Tycker fortfarande att min är liten, så jag vill se andras i samma vecka! :)

Nä hade jag inte men här kommer en, speciellt för dej! :)
V 31+6. Lägger även in en bonusbild på mina första bristningar (det var så svårt att se på undersidan av magen och sambon hävdade bestämt att det inte var bristningar att jag var tvungen att fota för att kolla :D)
Hur ser din mage ut då? Har du lagt ut nåt nytt?

:rofl: Själv fattar jag inte heller att tiden går så snabbt.
Och jag fattar definitivt inte hur en bebis kan rymmas i min mage! :eek:
Måste vara därför hon sparkar så mycket, det är så trångt. :D

16010795.jpg

Min mage i v 28. Tycker mig skymta en svag, svag rand under naveln..? Eller är det bara inbillning? :p Naveln börjar se lite lustig ut nu också. ;)

Jag vet! Enligt growingpeople är min 42 cm från topp till tå just nu och väger typ 2 kg!!! Det är riktigt scary när h*n sparkas för hela handen hoppar högt.

Ska på ultraljud igen på måndag, hoppas h*n vill visa vad h*n är för nåt då!

Miss kala, en svag rand kan man nog se om man bara vill :D Min navel har nästan poppat ut, aldrig kunde man ana att skinnet där inne var så mjukt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Gravid - 1år Jag är gravid och orolig för det mesta. Eftersom jag är 40+ är jag väl medveten om att det är en ökad risk för missfall m. t. p. min... 2
Svar
38
· Visningar
3 239
Senast: Roheryn
·
R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 563
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 807
Senast: julgrisen
·
Gravid - 1år Någon som gjort det eller funderar på det? 😊 Vore superkul att se bilder och/eller höra era tankar och idéer kring det. En av mina...
Svar
18
· Visningar
1 132

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Vilken ras passar mig?
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka